• Fjorren

Fjunig mage...

Är i vecka 22 och min mage har blivit alldeles fjunig!! Är det flera som upptäckt att man fått mer hår på

• Svar på tråden Fjunig mage...
  • Silverkatten06

Det fick jag också, blev lite rädd faktiskt, men det gick bort av sig själv några månader efter förlossningen.

• kajsa27

JAvisst! Min mage är fjunig nu när jag är gravid. Jag sa det till min BM och hon sa att det är vanligt tydligen!

• mamma37

Jag är en liten fjunis nu med MEN under garviditeten "flyttade" liksom allt håret till magen och på benen så hade jag det liksom fläcckvis det såg jättekul ut!! Jag rakade ju mig på benen men såg när stubben kom att det inte var överallt!!
    Har inte varit med om riktigt likadant vid mina andra graviditeter!!

Var rädd om dig o må så gott!! // Maria

• Widmarkarna

Jag ser ut som en hårig gorilla.. hade en raggarsträng ovanför naveln, som jag "råkade" raka bort.. fast den har inte kommit tillbaka

~*~ BF 25:e Juni 2007 ~*~
  • Fjorren

Eheheh...skönt att veta att det verkar vara ytterligare en av de naturliga saker som händer med en när man är gravid :)

• Katharina S

min mage är jätte hårig, är i v.36

• Widmarkarna
    Katharina S skrev 2007-03-01 22:01:15 följande:
    min mage är jätte hårig, är i v.36
    Oh no, kommer det mera ju längre in i graviditeten man kommer 
    ~*~ BF 25:e Juni 2007 ~*~
  • Fjorren

Det kanske blir mer hår nu under vintern; för att värma barnet därinne...?!

• Lova03

Jag är "bara" i v16,men min mage är oxå helt fjunig!
    Det blev så förra graviditeten oxå...vet inte varför,men man håller sig varm iaf

• azur

Jag har också upptäckt lite mer hår på magen! Skönt att höra att det verkar vara normalt Glad

Svar på tråden Fjunig mage...