• Fjorren

Fjunig mage...

Är i vecka 22 och min mage har blivit alldeles fjunig!! Är det flera som upptäckt att man fått mer hår på

• Svar på tråden Fjunig mage...
  • Modesty2000

Jag är oxå alldeles luddig på magen och mannen sa att jag dessutom var luddig i ansiktet...vad dessa hormoner kan ställa till!

• bekkis

jag har inte fått ett ynka litet hårstrå extra.. känner mej nästan lite utanför :S

• Z4R4H

jag är bara i v 14 och jag är helt fjunig :-O

• Florida Åsa

Har ar en till med raggarstrang ;0)

• LillSkruttet

Är också fjunig på magen. Dock ljusa strån, men de står rakt ut....ser lite vildvuxet ut.

BF 15 mars 2007
  • LindaPalm

Lika hårig jag...
    men har hört att det ska försvinna efter att bebisen e född om man låter bli att raka så det får allt vara en matta o rejäl raggarsträng på magen ett tag till.

• Sofie 25

Här är en till. Ljusa fina hårstrån! Vet ni vilket kön ni väntar? Har hört rykten om det där med kroppshåren!

• Madelen21

Hej!
    Fjunig mage, här e en till som e fjunig :) Hihi. Jag tror att jag kommer få en kille, alla säger att jag har en typisk killmage, sen så finns de lite olika roliga testar man kan göra å alla tester visar på en kille. Sen har ja läst att är man sugen på sötsaker ofta så kan de bli en kille, å det e jag :) Är man däremot sugen på sura saker då blir det en tjej :P Men vet inte om detta stämmer, men lite kul me såna där tester :) Är det någon av er här som har testat den kinesiska kalendern? Jag har gjort det å enligt den blir det en kille :) hihi! Men ja har inte hört nått om att kroppshåren kan visa vad man får för kön.. Men vem vet :) ha de bra allihopa!! :)

• Beckah82
    Sofie 25 skrev 2007-03-21 10:57:34 följande:
    Här är en till. Ljusa fina hårstrån! Vet ni vilket kön ni väntar? Har hört rykten om det där med kroppshåren!
    Ja en tjej och jag är lika hårig som när jag väntade en kille
    ♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
  • charmtroll

Japp, samma visa som förra gången (2004). Tur att det är ljusa hårstrån!

Förra gången blev det en liten grabb och denna gången vet vi inte, men jag tror på tjej eftersom ALLT är annorlunda med denna graviditeten, förutom hårväxten på magen då!

• Angiie

Jag ser ut som en björn på magen *S* nej men det är en massa ludd där nere =)

• Tullish

Här är en till som har blivit fjunig på magen. Tyckte d var så pinsamt när vi skulle på ett extra ul, jag var säkert hårigare än den manliga läkaren

• LindaPalm

Vad sa testet om håren? Har inte tagit reda på könet men tycker det e kul o gissa sig fram på olika tester.

• Sofie 25

Om du får mer hår så är det en pojk men om håren inte växer något annorlunda eller stannar upp så är det en flicka... Dem jag känner som har fått pojkar har det stämt på men jag vet ju inte, är väl skock som mycket annat!

• LovleyBaby

Ser ut som en björn på magen, hoppas de försvinner sen så man vågar visa sig i bikini i sommar

♥ Älskar min familj ♥
  • LillSkruttet

Skrev ju om min fjuniga mage...och ut tittade en tjej (i onsdags! ).

Mamma till underverket Tyra Linnea född 21 mars
  • Fjorren

Lillskruttet; grattis till lill-tjejen! Vilka fina foton du lagt upp på henne i ditt galleri!!!!!

Svar på tråden Fjunig mage...