Fjunig mage...
Är i vecka 22 och min mage har blivit alldeles fjunig!! Är det flera som upptäckt att man fått mer hår på
Är i vecka 22 och min mage har blivit alldeles fjunig!! Är det flera som upptäckt att man fått mer hår på
Va skönt att hitta andra som upplever en "extra" matta på magen
Lite trist men va ska man göra? Normala fall har jag lite o ljust hår på kroppen men sen jag plussade har det ploppat upp mörka, grova strån på magen o runt bröstvårtorna...![]()
Jag visste väl det! Tänkte själv på det härom dagen, men var inte säker. Tänkte att det kanske bara såg så ut för att man är så blek nu (är mörkhårig). Men så det hänger ihop med graviditeten i alla fall. Tänk vad mycket nya saker man lär sig hela tiden
!!
Blev också fjunig över magen rätt så tidigt (ca v17), men det har inte blivit mer (v35 nu).
Sambon säger att det är svårt att veta om det mig eller hunden han klappar på :)
Ett tips är att inte raka den, jag provade och blev då som en karborre!
Jag har nog längre hår på maggen än det fjun som brukar finnas... dessutom ser jag i spegeln att jag har som en gloria av svarta hårstrån precis runt naveln!?
Ser för täskigt ut! Jag har ryckt de värsta med en pincett, så nu är det bara ljusa längre hårstrån där...
min sambo tycker det är jätteroligt att jag har blivit fjunig på magen. Men så länge det inte är några mörka grova strån gör det mig ingenting. Skönt med lite extra vinterpäls bara
Har inte tänkt på det innan men jag har också blivit väldigt fjunig på magen. Ser himla dumt ut!
Min mage är rätt gulligt fjunig kan jag själv egentligen tycka...allt extra hår är bara ljusa nästan genomskinliga längre strån....- förrutom ett som är kolsvart!!!
Hur skumt är inte det? Men ;) jag vill inte ta bort det; det känns speciellt på nåt sätt...ehehehe
min mage har alltid varit lite fjunig, men dock med ljusa hår. Men nu har dom blivit så mörka så nu syns dom mycket mera
skönt som sagt att höra att det är fler som drabbas. Jag menar, man vill ju inte jämföras med hunden
Jag har också på magen nu
Minns att i förra graviditeten fick jag håriga bröst! Långt hår på typ 2 cm. Visserligen vita hår och glest men ändå ganska fult men det försvann efteråt
Kanske bebisen fryser? ![]()
jag är fjunig på både brösten och magen.