• Skrutteruttan

Kort pojknamn på L....

Hej Skrattande

Skulle vilja ha lite tips på pojknamn på L, gärna lite "ovanligt" och gärna kort.

Vi har ett antal barn sedan tidigare, två vardera och två gemensamma.
    Mannens barn heter Ludvig och Lovisa.
    Mina heter William och Tilde.
    Våra gemensamma heter Leon och Li.

Mannen vill inte bryta trenden med namn på L Flört så nu behöver vi förslag. Flicknamn har vi, men det är värre med pojknamn. Linus och Lukas går bort på en gång för det har vi flera vänner som har söner som heter....Leif och Lennart är inte heller att alternativ...

Tack på förhand!

• Svar på tråden Kort pojknamn på L....
  • Dino78
    Svinto78 skrev 2007-03-02 11:32:02 följande:
    Har ingen läst att hon redan har en Ludvig?? ~¤~ Mammas hjärta Felicia ~¤~
    Jag läste det, därför jag skrev ludvig inom parentes, man vet ju inte om dom anänder det som smeknamn liksom
    DIF i själ och hjärta
  • Skrutteruttan
    Love är fint, men det heter min kusin så det får vi hoppa över...Loke känns så hårt att jämföra med Leon som är mjukt....
  • WimsA
    Skrutteruttan skrev 2007-03-02 11:35:01 följande:
    Love är fint, men det heter min kusin så det får vi hoppa över...Loke känns så hårt att jämföra med Leon som är mjukt....
    Men Levi då?
    _ComBo_
  • Skrutteruttan
    Dino78 skrev 2007-03-02 11:34:33 följande:
    Svinto78 skrev 2007-03-02 11:32:02 följande: Har ingen läst att hon redan har en Ludvig?? ~¤~ Mammas hjärta Felicia ~¤~Jag läste det, därför jag skrev ludvig inom parentes, man vet ju inte om dom anänder det som smeknamn liksom DIF i själ och hjärta
    Jo, vi kallar honom Ludde, förutom när han beter sig illa, då blir det Ludvig Skrattande
  • Skrutteruttan
    Vombell skrev 2007-03-02 11:38:17 följande:
    LIAM?
    Känns likt WilLiam, och Li med....
Svar på tråden Kort pojknamn på L....