Har du tatuering/ar?
Jag har inga och vill inte ha.
Jag har inga och vill inte ha.
nevada: jävligt schysst gaddning påhalsen!!!!! den på ryggen ser man ju inte riktigt....=P
Och ja...nere i mellan skinkorna gråter man nästan! Jag har gaddad mig låt mig se...4 gånger därnere mellan o hackat...fu**..det gjorde ont det....men det vad et värt..nu har jag 3D gaddning där^^ haha
Tack
hehe nej jag vet inte varför jag halverade bilden
kan lägga ut hela nu om du vill försöka se vad det föreställer ha ha.. dock ser den liten ut, eftersom byxorna är rätt höga HAHAHA..
Bränner ju något förjäkla där nere också
höfterna ska vi inte tala om.. fifan.. Jag är inte ens klar med dom feta linjerna än heller.. Stackars oss =)
Men snygg blir man ju
Jag har 5 st och är nöjd med alla :) Och många många flera blir det :D
ja jag har en ska bli fler :) gjorde min delfin när jag va 18 år ;) e så nöjd så. bild finns i galleriet ;)
Ja det har jag, en än så länge. Tänkte göra en till iallafall ![]()
Nevada: hade dessutom en sådan jäkla otur att jag var med ägglossning/barn de gångerna jag gjorde ryggen..så gissa hur det kändes då!!! hormoner i omlopp tjeeena,,,ja..lägg ut en helbild på den du har.....
Nej fifan
jobbigt.. du har stått ut med en hel del, det om något är tecken på tuffhet
Gillar att din går ända upp på nacken! Hur känns det där omkring, känns mer i nedre delen av ryggen antar jag eller?
Jag ska göra en i nacken, och sen något stort ovanför rygg-gadden till axlarna tror jag.. Så jag är nyfiken på hur det känns haha, för halsen kändes ingenting alls
Nu kan man se min, lagt in den bland dom vanliga bilderna.
Urläcker gaddning Nevada!
nacken känns i käken
haha,,,det stramar liksom....axlarna-nothing....skuldror-aotch....gjorde fan så ont i armbågarna?!
fast detta e iofs väldigt individuellt.....hela ryggraden var ju semester..det var de utstickande bitarna som kändes..men så var jag ju också fullproppad med hormoner..hehe^^ men det hade säkert känts iaf,,,arsel biten va onice...mellan skinkorna troddejag skulle få hulken bakdel....hade kramp i skinkorna efter. Och min mamma(måste tillägga) hade märken i handleden. Hon satt o stack mig med en nål i armen för att jags kulle tänka på annat. 1:a omgången tog 3,5 timma.....2:e gången 1,5 3: ca 1,5 där med...
roligt: driver du med oss eller?!