Har du tatuering/ar?
Jag har inga och vill inte ha.
Jag har inga och vill inte ha.
Snyggt bruden
brukar inte gilla när folk gör små rosor så det där var ju riktigt nice
hähä
Och panter också.. funderade i flera år på och göra en på benet men det blev inget med det
Fler på g antar jag? Man blir ju som beroende =)
oja,,,flera blir det,när jag har cash^^...det kostar på att ligga på topp har jag hört...efter några mkt plågsamma uppstyckate timmar blev äntligen gaddningen på ryggen klar.....men oj va jag e nöjd..ska ev in igen på fin justering i sommar.....efter vattenkopper och "blåsor" som uppkom sedan gammalt skit under nuvarande så behöver den putsas lite^^ ...Ska justera patten med....för mkt bristningar och utammade påsar...haha...den på armen ska jag bredda...den ser för klen ut idag tycker jag...rosen inacken ska i framtiden få ett smycke...hade nog tänkt att sätta i en oiercing av någe slag...som en droppe ung...
har 2 st. En mellan skuldrorna. DEn andra är ovanför ljumsken. Är jätte nöjd med dem.
nej men jag vill verkligen ha:-d
Min ligger under starka bilder
Ja okej.. javisst är det ett jäkla jobb med tatueringar
inte billigt någonstans haha.
Jag ska fylla i min med färg och skuggning.. men det tar ju en evighet innan man får tid
Har abstinens och måste påbörja någon ny snarast men det är svårt utan pengar
Du har också ner vid rövspringan läste jag förresten.. visst är det skönt.. ha ha..
Ja, men jag vill ju ha fleeeer :D det alternativet saknade jag i omröstningen *S*
man (eller jag) ser inte din Roligt
Nej, och vill inte ha.
Ja, jag har en och ska göra fler.