• Anonym (Duschen)

Ni som rakar er, får ni blickar i duschen?

Ja, hur gör ni i badhuset och vid duschning i allmänna utrymmen?

Ansar ni er extra fina innan?

Här glor tanterna i badhuset på en som om de tänkte att man är galen som inte har burr hela vägen ner. (Har lite burr kvar längst upp. Mer än en landningsbana alltså.)

Och ja, jag bryr mig tyvärr. Tycker inte om att de ser undrande på mig. Men vill ju kunna bada!

• Svar på tråden Ni som rakar er, får ni blickar i duschen?
  • Anonym (rakad)

skit i dem-de ä bara avundsjuka....

• Anonym (Vera)

aldrig tänkt på det, de enda blickar jag får e från min sambo...

• EllaStella

Ja de gamla tanterna är nog bara avundsjuka. Tänk vad sexualtitet har utvecklat sig de sista 40 åren. Rakat, sexleksaker, analsex, och detta i media och öppet snack på bussen. Aldrig någon skulle ha stoltserat eller låtsats kännas vid sånt för 40 år sedan (även om det fanns). Känns ohygieniskt med lurv överallt...

• Anonym (Duschen)

Vet, jag borde inte bry mig! Men jag gillar just inte när folk glor på en och än mindre när man är naken och inte alls när de liksom sneglar neråt!
    Men, de kanske är avundsjuka

• imperia72

Vet inte och bryr mig faktiskt inte vill de göra det så för de väll det

• Idaaa1982

hahaha jaaa det gör dom! Glor alltså... =) Men det är väl ganska naturligt va?
    Jag fick en helt underbar kommentar av ett litet barn på badhuset för ett tag sen:
    Bör nämnas innan att jag är piercad i "där nere"

- Ett litet barn drar sin mamma i armen å pekar på mig å säger:
    Varför har hon ett örhänge i stjärten?????

HAHAHA.... skämdes faktiskt då jag fick allas blickar riktade mot mitt heligaste ställe.. =) Men barn är underbara!

• Livsglöd
    Idaaa1982 skrev 2007-05-17 13:25:59 följande:
    hahaha jaaa det gör dom! Glor alltså... =) Men det är väl ganska naturligt va?Jag fick en helt underbar kommentar av ett litet barn på badhuset för ett tag sen:Bör nämnas innan att jag är piercad i "där nere"- Ett litet barn drar sin mamma i armen å pekar på mig å säger:Varför har hon ett örhänge i stjärten?????HAHAHA.... skämdes faktiskt då jag fick allas blickar riktade mot mitt heligaste ställe.. =) Men barn är underbara!
    Ja, barn är underbara!!!
  • Anonym (Brazil)

Dom är inte avundsjuka, det ska ni inte inbilla er. I så fall ahde de ju bara kunnat raka själva. Men på deras tid gjorde man inte så och de tycker nog att det ser konstigt ut... ungefär som att när ni blir äldre så kanske alla unga tjejer plötsligt rakar huvudet...?

Jag försöker att inte bry mig fast jag vet att det framstår som lite underligt för många äldre. Men nuförtiden är det ju så vanligt att alla kanske börjar vänja sig...

• Zixi

Har badat mycket på badhus och ingen som tittar och deffinitivt ingen som kommenterar.

Ett undantag dock var min mamma som nyfiket frågade vad det var för mönster jag hade rakat (hjärta) när vi var och badade.

• estelle80

Jag tränar på SATS i Stockholms innerstad, där är de flesta friserade/hårlösa. Har aldrig märkt att någon tittat oavsett vilken frisyr jag haft,

Svar på tråden Ni som rakar er, får ni blickar i duschen?