• Anonym (Duschen)

Ni som rakar er, får ni blickar i duschen?

Ja, hur gör ni i badhuset och vid duschning i allmänna utrymmen?

Ansar ni er extra fina innan?

Här glor tanterna i badhuset på en som om de tänkte att man är galen som inte har burr hela vägen ner. (Har lite burr kvar längst upp. Mer än en landningsbana alltså.)

Och ja, jag bryr mig tyvärr. Tycker inte om att de ser undrande på mig. Men vill ju kunna bada!

• Svar på tråden Ni som rakar er, får ni blickar i duschen?
  • Anonym (Lisa)

Jag bryr mig inte om nå kollar på mig.
    Jag skulle då aldrig raka muffen i duschen på ett badhus 

• Anonym (Emil)

Killar!

Ni som är helrakade tycker ni det är jobbigt att visa er nakna i offentliga miljöer? Och vilken ålder har ni?

• Anonym (Man 36)
    Anonym (Emil) skrev 2018-12-26 13:17:46 följande:

Killar!

Ni som är helrakade tycker ni det är jobbigt att visa er nakna i offentliga miljöer? Och vilken ålder har ni?

Nej, inte om det är ett offentligt omklädningsrum där man får lov att vara naken. På stadsbiblioteket skulle det vara jobbigt.
  • BellaBellaBella

Har alltid hållit mig slät och fin. Håller med om att det nog är vanligare på gym än på badhus. Aldrig känt mig utstirrad och tittar nån tar jag det mer som något positivt. 

När barnen va små undra dom varför jag inte hade hår där. Annars har jag aldrig känt mig udda för mitt val att vara slät.

• Anonym (Pälsen)

Jag kan inte låta bli att glo, ögonen liksom fastnar. Anledningen är att det äcklar mig så vansinnigt med dessa nakna kön. Det är så fullständigt vidrigt att jag blir illamående.

Detta är anledningen till att jag slutat använda allmänna duschar och omklädningsrum.

• Anonym (Rakad kille)
    Anonym (Man 36) skrev 2018-12-26 13:48:03 följande:

Nej, inte om det är ett offentligt omklädningsrum där man får lov att vara naken. På stadsbiblioteket skulle det vara jobbigt.

Jag har inga problem att visa mig naken i duschen bara för jag är helrakad det är ju något jag har bestämt själv att vara det.
  • Anonym (Johanna 1976)

Har alltid helrakad fitta. Så mycket skönare att vara len och slät mellan benen. Rakar varannan dag och ibland i gymduschen. Även sett andra göra det. Skulle tro att mer än hälften är rakade bland kvinnorna i gymmet.

• Anonym (Pälsen)
    Anonym (Johanna 1976) skrev 2018-12-26 15:38:17 följande:

Har alltid helrakad fitta. Så mycket skönare att vara len och slät mellan benen. Rakar varannan dag och ibland i gymduschen. Även sett andra göra det. Skulle tro att mer än hälften är rakade bland kvinnorna i gymmet.

Rakar du fittan i gymmets dusch?
    Det är ju fan äckligt!!!
  • Anonym (Jennie)
    Anonym (Johanna 1976) skrev 2018-12-26 15:38:17 följande:

i gymduschen ser jag att alla tjejer nästan har rakade fittor. själv har jag inte helrakat utan kort snaggat hår runt om men en helrakad fyrkant runt öppningen. såg en tjej igår efter spinningpasset som hade lika faktiskt men ser aldrig en helbuske. Det blir fräschare åxå när man tränat hårt. doftar inte alls lika mycket fittsvett som de få gånger man haft lite mera hår.
  • BellaBellaBella
    Anonym (Jennie) skrev 2018-12-26 19:26:16 följande:
    i gymduschen ser jag att alla tjejer nästan har rakade fittor. själv har jag inte helrakat utan kort snaggat hår runt om men en helrakad fyrkant runt öppningen. såg en tjej igår efter spinningpasset som hade lika faktiskt men ser aldrig en helbuske. Det blir fräschare åxå när man tränat hårt. doftar inte alls lika mycket fittsvett som de få gånger man haft lite mera hår.
    Annorlunda! Då dras blickarna till fittan på dig... 
Svar på tråden Ni som rakar er, får ni blickar i duschen?