• sessanrosa

vi med konstiga fobier!!!!!!

Ja ,, det jag undrar över är om det är fler som har lite udda fobier,,,,

Mina är: Levande och döda fiskar ,,,,,*ryser* äckliga som faan
    Att använda en handuk mer en en gång efter man duchat *baselusk skräck* slänger i tvätten direkt efter duchen.
    att snyta mig .... *vill aldrig bli förkyld med snorighet* snorar heldre in...

nu vill jag höra om era fobier!! kramar ida

• Svar på tråden vi med konstiga fobier!!!!!!
  • sessanrosa

*puff* *puff* ingen som har konstiga fobier mer en jag??

• MillaMolla

Jag kan inte pilla mig i naveln. Knuten kan ju gå upp och magen rinner ut.
    Gissa om min mamma hade problem att tvätta den när jag var liten
    Har blivit lite bättre, men tycker fortfarande det är döäckligt. Vilket min sambo tycker är skitkul...att retas med!

• Venna

Njaej, ingen fobi har jag...men jag kan hålla med om att fiskar inte är så himla trevliga.
    Jag kommer att få tvinga mig själv att bada utan att bete mig som en galenpanna så att inte min dotter blir rädd för fiskar bara för att jag är det.

• sessanrosa

ja , kom på en till.. eller snarare två till ,,, navelludd *URK* och tåludd *URK OCH BLÄ*

• MillaMolla

Rumptermometer!!!!!
    Där skall inget in utan bara ut! Analsex är alltså inte min bag

• FlikkanZombie

haha, jag har en ganska sjuk fobi..jag kan inte ta i tex. varma papper som kommer direkt ifrån kopiatorn eller varma lakan som kommer ifrån torkskåpet el. tumlaren det är sååååååå äckligt!

• cissi77

Jag har fobi för toaletter på båtar måste öppna dörren innan jag spolar så att jag kan komma ut så fort som möjligt.... skit löljligt men troddde när jag var liten att man skulle sugas med ner

• Tant Groda

En som jag gått i samma klass hade fobi mot kräk!
    När hon blev gravid var det det enda hon var rädd för att kräkas...allt annat glömde hon!!

själv har jag fobi mot ormar men det är ju inte så ovanligt...dock undrar jag hur många det är som hoppar upp på bord och skriker när de ser ormar på tv!

• sessanrosa

MillaMolla håller med dig inget i rumpan ska in utan det ska ut

• anathema

jag har fobier mot att krama halvmjuka saker som tex sk stressbollar brrrr//funbun

Svar på tråden vi med konstiga fobier!!!!!!