MVC i Skurup?
Hallå! Jag ska på inskrivning om ca en vecka, och nu undrar jag om det finns någon som harerfarenhet av MVC i Skurup? Är dom snälla/bra etc?
Tacksam för svar!
Hallå! Jag ska på inskrivning om ca en vecka, och nu undrar jag om det finns någon som harerfarenhet av MVC i Skurup? Är dom snälla/bra etc?
Tacksam för svar!
Jag ska gå hos någon som heter Bitte. Vet ni vem det är?
Det känns skönt att veta. Jag ska dit nästa måndag och tycker att det ska bli SÅÅÅ spännande. Det far en massa konstiga tankar i huvudet..."Tänk om det inte finns nån bebis och jag bara har inbildat mig allt" eller "Tänk om bebis är död!!"
Jag är i vecka 11 nu, kommer att vara i vecka 12 när inskrivningen sker. Vad är en doppler? Jo det är mitt första barn, märks inte det ! Jag är ju supernojig!
Men vad gör dom då? Och hur tar dom reda på om det verkligen finns en bebis där inne?
Men dom bekräftar i alla fall att man är gravid? Så det inte visar sig tre veckor senare att man har haft ett MA? Som sagt...jag är lite nojig
Nä jag har inte bott i Skurup så länge. Jag och min make köpte hus i Östra Vemmenhög och flyttade hit i september. Men jag trivs jättebra! Det enda som saknas nu är ett körkort Men det kommer nog snart det med...
Du då? I och med att du känner alla på MVC så antar jag att du har bott här ett tag?
Det låter med andra ord inte så upplyftande att gå dit längre! Jag menar hur kul är det egentligen att ta blodprov...!? Jag som hoppades på att få det hela bekräftat av proffs!
Nåja sålänge jag inte blöder så tänker jag försöka att inte oroa mig...
Hur många barn har du?
Madulen: Tack så mycket!
Sydskåningen: Är det inte lustigt att man alltid tycks längta till något. Jag menar jag är i vecka 11 och längtar till inskrivningen och du är i vecka 24 och längtar till nästa UL! Jag som hade fått för mig att efter inskrivningen så skulla jag bli nöjd
Jo visst så skulle jag kunna envisas men det ligger inte riktigt i min natur att göra så, och dessutom har jag ingen orsak att vara orolig. Jag menar...jag har ju inte haft någon blödning eller ovanligt ont.
Så du vill ta reda på könet på bebisen?