Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Dino78

Gillar du The Refreshments?

Sitter och lyssnar på dom nu och eftersom jag nyss betalat in för PLUS ett år till ska jag ju börja utnyttja min möjlighet att göra omröstningar direkt

DIF i själ och hjärta
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar du The Refreshments?
  • tsunami

Hmmm, ärligt talat lyssnar jag inte på dem. Men eftersom de andra som svarat är så negativa, säger jag JA!!! Har ju trots allt vuxit upp i samma "kvarter"...gått i samma skola osv. Och jämfört med den hemska schlagerdyngan är de ju suveräna, rent av!!!

• Dino78
    TrailerTrash skrev 2007-03-04 22:59:44 följande:
    Raggarmusik nej tack
    Raggarmusik? Det var nåt nytt för mig, vadå raggar?
    DIF i själ och hjärta
  • TrailerTrash

Raggare lyssnar på refreshments och dom brukar spela på raggarmöten så därför kallar jag dom raggarmusik..

• Dino78
    TrailerTrash skrev 2007-03-04 23:05:58 följande:
    Raggare lyssnar på refreshments och dom brukar spela på raggarmöten så därför kallar jag dom raggarmusik..
    Jaså, är ingen raggare själv och har aldrig varit på nåt raggarmöte så jag vet inte
    Så inte bara raggare lyssnar på dom
    DIF i själ och hjärta
  • TrailerTrash

Jag ser min bror framför mig,i sina gällivarehäng och raggarfrisyr lyssnandes på The Refreshments :) *jag ryser*

• Dino78

Haha, den synen får mig med att rysa. Raggare är inget jag tycker sser snyggt ut

DIF i själ och hjärta
  • Tesan81

hmmm jag har varit på många raggarträffar och jag har väldigt sällan hört refreshments, kan typ inte minnas en enda gång, så nä speciellt "raggiga" är dom inte.. Mer "fin åkare" musik men iof de beror på hur man ser en raggare ?-)

Svar på tråden Gillar du The Refreshments?