Gillar du The Refreshments?
Sitter och lyssnar på dom nu och eftersom jag nyss betalat in för PLUS ett år till ska jag ju börja utnyttja min möjlighet att göra omröstningar direkt
Sitter och lyssnar på dom nu och eftersom jag nyss betalat in för PLUS ett år till ska jag ju börja utnyttja min möjlighet att göra omröstningar direkt
Nej ingen musik jag lyssnar på. Morsan och hennes polare däremot
hmm de är så man ser raggar? gällivarehäng? ja då har man inte sett många raggare
Här brukar de uppträda ibland, har sett dem nångång & jag bor ju i Älvdalen = känd raggar håla *he he* Här finns sånna med gällivarehäng oxå så de lever nog kvar på landet
tråkit att "svensson" ofta ser raggare som sluskar
jag har 2st veteranbilar, är ofta ute på raggarträffar och lyssnar på rockabilly,psychobilly,teenbeat hillbilly,country,mm, jag har varken gällivarehäng eller raggarfrisyr (plog) men ändå kan man kalla mej för raggare
Hmm.. Rättvik är också en "raggarhåla" som någon beskrev, inte lyssnar vi på refreshment enbart där inte.. Har inte hört dom där en enda gång..
Och gällivarehäng.. Öööh...Är det inte skatare som har det?
Tycker de finns olika former av raggare.. de med häng , träskor osv.. epa raggare.
Sedan den mer gamla sorten med gamla bilar osv.
Nej jag gillar inte sån typ av rockmusik. Antagligen därför jag inte gillar vinnarlåten i melodifestivalen.
Japp ar i cypern nu och tog med min Refreshments cd hit ,
o ligger pa stranden o lyssnar pa den. Gott ar det...
Nej, inte Refreshments.. Mycket rockabilly och teenbeat dock! :o)