• nasse1

mått dåligt av duroferon???

har ätit duroferon i kanske 1 1/2 vecka. Igår natt fick jag västa magknipet som håller i sig än

Inte bara det, har fåt springa stup i kvarten på toa och det bokstavlingen rinner som en kran....

Är det någon mer som haft det så? Vad bytte ni till isåfall...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-09 13:56:32:
    Nu mår jag bra igen! Tur! Tog 24 timmar....Var inte kul med dem magknipen

• Svar på tråden mått dåligt av duroferon???
  • nasse1

Ja blutsaft har jag tänkt på...men blir det inte för mycket vitaminer om jag äter två mitt val kvinna om dagen?

Kan ju ta varannan...Vet att jag tål blutsaft har ätit det förr...

• nasse1

marija79: hur lång tid tog det innan du blev bra igen??HAr haft det i ett dygn vid midnatt....

Är lite lite bättre.....men inte mycket. Har inte varait på toa på ett tag det e positivt. Men knipen kommer men med längre intervaller. Dem e inte sköna

• nasse1

Man äter duroferon om han har lågt HB...lågt järnvärde.

• nasse1

paraflaxdrinken: HA ha ja tänk om vi kunde byta...MEn värst e magknipen faktiskt. Gå på toa kan man göra mene lite skrämmande när det bara rinner som en kran!

Vågar inte äta någon sån tablett.

*Innana : ska kanske prova niferex. Men e rädd för tablett form. Vet attmånga har problem med tabletter.

BLutsaft vet jag att min mage klarar

Jag hoppas oxå jag blir bättre! stackars bebisen har säkert 160 db i magen nu. Förrut blev h*n helgalen. Tyckte så synd om bebisen

• nasse1

Marija79: tack för tipset! Tänker på vad det e man kan äta istället för taabletter.

Jordgubbar ska jag äta mmmm. Finns nog mycket man kan äta via maten . hoppas det för vågar mig inte på detta igen....

2 dygn, ja det ska jag väl klara av. Bara jag får sova i natt. Sov inget föregående pga magknipen

Men det verkar ge med sig lite nu......bättre än innan iallafall.så hoppas det e borta snart!

• nasse1

sarsen75:

Jag började misstänka magsjuka på kvällen....Men sen dagen efter var det som bortblåst o jag har inte varit hängig så som man e med magsjuka. Blev bra på 24 timmar så det var nog tabletten

Tack för tipset

• nasse1

smilla27: Jadet verkar som de flesta tycker niferex e bra!

Ska göra det! Tack!

• nasse1

smilla27: Jadet verkar som de flesta tycker niferex e bra!

Ska göra det! Tack!

Svar på tråden mått dåligt av duroferon???