Inlägg från: Ungen |Visa alla inlägg
  • Ungen

Täby

Jag håller med kajee!

Id quot circumiret, circumveniat.
  • Ungen

Leeloo
    Kyrkbyn är ju inte alls off. De citykids man träffade frågade bara lite nyfiket om det gick kossor på tomten Nu var ju det några år sen förstås

• Ungen
    Leeloo skrev 2007-03-06 22:33:41 följande:
    Ungen skrev 2007-03-06 22:31:05 följande: LeelooKyrkbyn är ju inte alls off. De citykids man träffade frågade bara lite nyfiket om det gick kossor på tomten Nu var ju det några år sen förstås Id quot circumiret, circumveniat.hehe kossor! jag är inte uppväxt i kyrkbyn men jag tänkte ungefär samma sak för en massa år sen.****Qui tacet consentire videtur****
    Jaså du är en såndär cityunge jojo!
  • Ungen

Essi
    Är det krokodiltårar du menar?

Är det norrortsleden du menar?

• Ungen

Säger Vita huset er nåt eller är jag yngre?

• Ungen
    Leeloo skrev 2007-03-06 22:40:48 följande:
    Ungen skrev 2007-03-06 22:39:09 följande: Säger Vita huset er nåt eller är jag yngre? Id quot circumiret, circumveniat.Vita huset i roslags näsby??****Qui tacet consentire videtur****
    Ja just det. Det huset som inte står kvar längre Det var ungdomarnas tillhåll där man kunde hänga utan fritidsledare på lördagkvällar och sen gick man till MCWilliams på EnebyTorg och drack fast man inte fick Förvånad
  • Ungen

Essi
    Ja Kyrkbyn-Åkersberga det var lönlöst! Det var även lönlöst att åka från Viggan till Kyrkbyn utan att behöva åka in till Danderyd och byta.

Det är norrortsleden. Norra länken är nåt annat

• Ungen

Kajee
    Just det "punkhuset"

• Ungen
    Kajee skrev 2007-03-06 22:46:13 följande:
    Ja jösses vad det ramlar in minnen nu!Någon annan som suttit mer än ett varv på 691:an?“I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
    Hahaha! Nej men på 690-an bort till Rosengården i V-tuna. Nån busschaufför förbarmade sig över mig och väckte mig innan han skulle till bussgaraget hahaha
  • Ungen
    Kajee skrev 2007-03-06 22:49:20 följande:
    När mamma och pappa flyttade ut till Ellagård på 60-talet så var det så fruktansvärt off så det var inte sant. Min farmor var tydligen väldigt ledsen och trodde knappt att hon skulle få se dom mer. Som att flytta till amerika. Bussen gick längs Skiftesvägen och stannade utanför ens hus om man sa till om det.“I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
    Mina föräldrar hade landställe i Skarpäng, vet inte var bussen stannade då men de fick gå en bra bit för att komma till "torpet"
Svar på tråden Täby