Inlägg från: Ungen |Visa alla inlägg
  • Ungen

Täby

691 ska gå från Odenplan fortfarande
    det är klart att du ska återuppleva! Dessutom kan man åka veterantåg på sommaren. (De bruna vagnarna)

Id quot circumiret, circumveniat.
  • Ungen
    Kajee skrev 2007-03-06 22:54:06 följande:
    Det här var extremt kul. Skrattar så jag gråter åt alla minnen.  Vi cyklade Täby runt på högstadiet. Från Näsby Park upp till Skålhamra och runt. Huga“I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
    Vaddå, på en gång?
    Jag som tyckte det var mycket att cykla kyrkbyn-brottby...vilket...när jag tänker på det...är dj*gt långt.
  • Ungen
    Essi73 skrev 2007-03-06 22:54:39 följande:
    På tal om de "gamla vagnarna" så finns det ett par gamla rävar som jobbar som konduktörer än. Bland annat en supersur kärring (vi upplevde henne som en ren hagga för att vi inte fick stå mellan vagnarna), jepps hon stämplar tickets än. Det är lite respekt!
    Ja respekt faktiskt. De tuktar de små ungdomarna fortfarande. Det finns en herre som alltid är så himla trevlig och pratglad men så är han inte härifrån heller
  • Ungen

Röda säten

Varför göra *håll för öronen nu* Fågelskådning hahaha

Storstugan med bassängen och fontänen

Jag kan inte dricka öl

• Ungen

Norskogen så klart

• Ungen

Ängsan?

Vi hade champangefrukost utanför Näsbydalsskolan

*redan däckad*

• Ungen
    salsita skrev 2007-03-06 23:05:24 följande:
    Kajee, kan det vara Näsaäng du menar? =) Jag är uppvuxen i Näsby Park och var ofta där, någon annan som är uppväxt eller gått i skolan där tro?
    Kallade man inte det ängsan eller ligger den i Gribban? *lär mig aldrig*

Gick inte i NP men har vänner som har gjort
  • Ungen
    Kajee skrev 2007-03-06 23:08:18 följande:
    Ja jag har aldrig kallat det för ängsan i alla fall. Om det är den med ankskit så är det samma i alla fall.“I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
    Kom på att det är Näsa-äng jag menar i Gribban...
  • Ungen

Midgård
    Skolhangen
    Tibble (också mer frånvaro än närvaro) (Och urk vilken rektor...)

• Ungen
    Kajee skrev 2007-03-06 23:14:24 följande:
    Essi73 skrev 2007-03-06 23:11:40 följande: Ha vi gifte oss i Täby Kyrka 28:e maj 1994?salsita - vi missade nog varandra - jag gick där en del år innan dig antar jag 1979-1981.Lärare, Stuube, Hartwig, Berit i musik“I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
    Hahaha! Hartwig?!? Du skojjar. Hade henne i Tibble och det var blev ju därefter...
Svar på tråden Täby