Täby
Byängsskolan, Bergtorp, en kort karriär i Tibble som innehöll mer frånvaro än närvaro, avhopp och sen forts. in i stan.
Byängsskolan, Bergtorp, en kort karriär i Tibble som innehöll mer frånvaro än närvaro, avhopp och sen forts. in i stan.
Kajee 1994 var jag ute och upptääääckte vääärlden *asg* Nej vi gifte oss nov 2005, som sagt.. jag drar mig åter mot Täby nu på gamla dar'.
Ungen du och jag då, mer frånvaro än närvaro! Gick så långt att det vart föräldrasamtal i sann värstinganda nästan.. Tibble var ju fiinare än Åva. Då bestämde jag mig för att hoppa av min Humanistiska bana och sadla om.
Imponerad av att ni minns vad lärarna hette
Jag minns inte ett smack! Men jag skrattar gott nu.
Ungen *asg* så du kom undan värstingsamtalet du.. Jag hade iofs med mig min mkt mkt lugna pappa som kunde förklara att dottern nu bara var lite skoltrött, för han mindes själv hur det kunde vara. *Min idol*
Ingen som började sin discokarriär på Zig-Zag då? Discot i Tibblehallen?
Fejderna Tibble vs. Åva.. ja voi voi voi *asg* Kajee
Ungen Musikhuset Runan, var inte det i Hägernäs? Har svaga svaga minnen av det, det kändes så.. välstädat! Men jag hade betalat en slant för att se dina moves på vidoe idag
Juust det, de taffata stegen, höger vänster, höger vänster. Alla tjejer i en ring, höger vänster, höger vänster. Vi hade väl sett på dagens dans med sketastora ögon och bara suckat avundsjukt, i hemlighet förståss!
Ungen, nu undrar maken om jag är hög eller åkt på havandeskapsförgiftning så mycket jag garvar här!
Kyrkbyn ja, jag saaa att det var städat!
Kajee åh Gud sluta! Han ringer ambulans snart.. försöker ge mig mun mot mun, jag kippar efter andan!
Ungen ooh då var jag mer vågad än vad din danskille nånsin var. Jag laddade en HEL kväll, sen gick jag fram till "Michael" och berättade att jag gillade honom! Tanken var att säga "Jag är kär i dig" men jag bangade lite i sista minuten.
Han vart jäätte glad och var suverän, men ngt par blev vi aldrig.
Tjuvringde till KINA???
Tjuvringa till Kina vilka jäkla idéer
Vi å vår sida hade pippi på att leka "Sanning eller Kånka" nere på toaletterna i gamla centrum. Den som valde kånka fick bada i lilla fontänen utanför toaletterna, där blomsterbutiken är nu.
Och det var snälla grejer.. en annan var att fylla kondomer med vatten nere på toa, kila in i Storstugan, 16e våningen och viiiips släppa ner dom. Vilken TUR att vi aldrig träffade någon!!
*Nu leder jag värstingligan* ![]()
Heta Linjen!! Minns en snuskfarbror som frågade om "Vi var våta". Vaddå våta, nej vi är torra, är inte alla det liksom, vad menade gubben...???