Inlägg från: Ungen |Visa alla inlägg
  • Ungen

Täby

Jag hade en herre som rektor. Inte alla hästar hemma där riktigt.

Essi
    Jag brukade hinna före mamma och pappa hem för att ta emot och slänga alla brev som skickades hem hua

Kajee
    Jag hade också P-O Wester, han ville ju bara fika hela tiden...

Id quot circumiret, circumveniat.
  • Ungen
    Kajee skrev 2007-03-06 23:20:11 följande:
    Ungen skrev 2007-03-06 23:16:14 följande: Kajee skrev 2007-03-06 23:14:24 följande: Essi73 skrev 2007-03-06 23:11:40 följande: Ha vi gifte oss i Täby Kyrka 28:e maj 1994?salsita - vi missade nog varandra - jag gick där en del år innan dig antar jag 1979-1981.Lärare, Stuube, Hartwig, Berit i musik“I, not events, have the power to make me happy or unhappy! Hahaha! Hartwig?!? Du skojjar. Hade henne i Tibble och det var blev ju därefter... Id quot circumiret, circumveniat.Kan du tänka dig då att man i sin nuvarande karriär som lärare blir utsedd att ha Kemi som specämne på ämnesträffarna - och så vandrar man in i salen och där sitter hon! Hartwig!salsita! Stuube - hade han med sig sin tuba? *asg*“I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
    Jag vrider mig av garv just nu. Behöver kanske inte tillägga att hon inte var min favvo
  • Ungen
    Essi73 skrev 2007-03-06 23:24:11 följande:
    Ungen *asg* så du kom undan värstingsamtalet du.. Jag hade iofs med mig min mkt mkt lugna pappa som kunde förklara att dottern nu bara var lite skoltrött, för han mindes själv hur det kunde vara. *Min idol*
    Ja juste pappa du har.

(Mina föräldrar hade förmodligen trott att de hade tagit fel på dotter, jag var ju den skötsamma ) Jag var inte så skoltrött utan tyckte att Tibble var värdelöst och "strejkade" mer eller mindre. Lärarna var under all kritik.
  • Ungen
    Kajee skrev 2007-03-06 23:25:38 följande:
    Hartwig fick barn när jag gick i 9:an. Hon hade med barnet på avslutningen. Det var ett barn med tre valkar på armarna - det tyckte jag var lite imponerande. Hon ser likadan ut nu - men kortare och med kortare hår. Var väl inte min favvo heller direkt...“I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
    Kände hon igen dig? Vad sa hon?
  • Ungen

Kajee
    hahaha!

Essi
    Min disco-karriär började på Musikhuset runan. Jag var till och med så duktig att jag vann lite danstävlingar med mina moves.

• Ungen

Kajee
    Väldresserad dotter Hälsa Hartwigan från mig (typ från hon som "flipped her the bird") Nu tror ni att jag är värsta värstigen vilket jag inte ärGenerad

Essi
    Runan i Kyrkbyn. DiscJockey var Toto (han var bäst). Mina moves var grymma. Så grymma att jag blir högröd nu när jag tänker på dem. Om jag nånsin visar dem igen så får du slanta rejält

• Ungen

Det fanns en kille som var jätte duktig på att dansa (alltså röra sig lite mindre tafatt höger vänster osv) än de andra killarna. Han var hett villebråd på discona må ni tro!

• Ungen

*asg* min sambo kollar oroat på mig om jag sitter här och gråter. Det rinner tårar från mina kinder.

Oj oj oj. Shit vi borde köra en turné runt Täby. Kajee du kan ju fråga din äldsta om vi kan få hänga på när de ska ut och dansaFörvånad

• Ungen

Essi
    det kan jag tänka mig om han gillade Michael. Så avancerad var inte denna killen (som förövrigt frgade chans på mig genom en papperslapp som han hade skrivit om jag ville ha chans på honom och en ruta för ja och nej där jag skulle sätta ett kryss...)

• Ungen

Kajee
    Hahaha

Essi
    hahaha

• Ungen
    Kajee skrev 2007-03-06 23:45:45 följande:
    Fö så är barnen mina klasskompisar med Börje Salmings barn *skryt skryt igen*och han är ju rik och singel...tja - man kanske skulle hänga på dotra...“I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
    Hon skulle aldrig mer prata med dig om du inte mutar henne med nåt förstås.
  • Ungen
    Kajee skrev 2007-03-06 23:46:14 följande:
    Ungen skrev 2007-03-06 23:45:09 följande: Essidet kan jag tänka mig om han gillade Michael. Så avancerad var inte denna killen (som förövrigt frgade chans på mig genom en papperslapp som han hade skrivit om jag ville ha chans på honom och en ruta för ja och nej där jag skulle sätta ett kryss...) Id quot circumiret, circumveniat.fanns inte alternativet "kanske" - det hade vi.. “I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
    Vaddå är det ett "gammalt" trick? Nej jag tror inte att jag fick kanske. Han ville ha ett klart svar. (En annan gång ringde hans mamma till mig och frågade)
  • Ungen

Essi 73 - han kan vänta i en av dom där gula små barnbilarna...
    HAHAHAHAHAHAHAHAH!

Jag berättade för en kille att jag tyckte om honom också. Det blev platt fall kan jag säga.

• Ungen

Kajee
    Fråga om hon får chans på dem också...

• Ungen

Kajee
    hahaha.

Vi ringde bara heta linjen *urk* visst busringde vi också men folk började få nummerpres och då plötsligt kunde de ringa tillbaka. F*n vad sraj man var då hehehe

• Ungen

Kajee
    Ja, det är svårt att säga nej då liksom...

• Ungen

Hoppsan klockan slår snart tolv. Dags för prinsessan att förvandlas till askUNGEN

Tack så hemskt mycket för en väldigt rolig kväll. Jag kommer sova med ett leende på läpparna.

• Ungen

Vi lekte handtag famtag klapp eller kyss. Vem valde inte kyss jämt

(Kunde inte låta bli...)

Svar på tråden Täby