Täby
Det var Kemiträff idag föresten hehehe - men jag slank ut eftersom dottern måste till talpedagogen...
Jag har tränat henne länge på att säga äjj istället för R och noga planlagt alla talpedagogbesök till samma tider som Kemiträffarna.
Det var Kemiträff idag föresten hehehe - men jag slank ut eftersom dottern måste till talpedagogen...
Jag har tränat henne länge på att säga äjj istället för R och noga planlagt alla talpedagogbesök till samma tider som Kemiträffarna.
Tror att vi mest "skyfflade jord" med fötterna när vi dansade - i alla fall på mellanstadiet. Det är inte jämförbart med äldsta tjejen och hennes kompisar idag - uj ujuj
Runan - det låter mer som kyrkbyn tycker jag...
Som vi hajj tjänat!
(Vad är en berb???
)
*asg dubbelvikt*
vi ställde oss på en lång rad - tjejer på ena sidan - killar på andra - sen gick hela raden med tjejer (eller killar) fram och bjöd upp...
soda stream
Fö så är barnen mina klasskompisar med Börje Salmings barn *skryt skryt igen*
och han är ju rik och singel...
tja - man kanske skulle hänga på dotra...
Essi 73 - han kan vänta i en av dom där gula små barnbilarna...
Michael Jackson har jag hemska minnen av. Jag och min kompis lyssnade på honom när hon tjuvringde till Kina. Jo det är sant!
Ja det är ju tydligen ok att mamma ringer hörde jag någon nämna...
Börje
Får jag chans på dig?
ja
nej
kanske
Eller ska jag be min mamma ringa?
Just ja - det var en fontän där. Jag vågade aldrig vara med på Sanning eller Kånka... ![]()
Men en klasskompis (oj vad många klasskompisar jag haft) hängde sig ut på 12:e våningen i Storstugan från fönsterbläcket med händerna... Det var samma kille som under en engelskalektion med Wallis på Tibble klättrade ut genom ett av dom bakre fönstrena, sedan klev på fönsterbläcket hela vägen fram till fönstret framme vid katedern och knackade på fönstret. Wallis trillade av stolen...