• Anonym

Depressionstest

Fick 68.. äter anti-depp sedan ett halvår tillbaks.

• Anonym

fick 47, vet sen tidigare att jag har en depression, äter dock inga antidep.tab.... Har mått bra mellan denna gången och förra. Påpekatför min bm men hon tror det beror på hormonerna. Vilket jag påpekat att det inte gör. Säger då att detär för att jag känner skuld för jag röker under graviditeten, visst en del beror på det. Vill sluta men det har blivit mer röka efter samtalet med bm. Lovade att försöka att sluta före nästa gång jag ska till henne. Men ist blivit fler. Kan nu påpeka att jag gjot ett dep.test och att det visade dåligt resultat kanske hon kan hjälpa mig nu!!!!

• Anonym

Jag fick 69. Antar att det inte är så bra. Men så mår jag piss oxå.

• Anonym

Jag står på medicinering och borde må hyffsat men hamnar fortfarande inom ramen för måttlig/kraftig.

• Anonym

67 fick jag jag tycker det stämer

• Anonym

Jag fyllde i testet.. fick måttlig till svår depression.. hmm.. men nu är det så att jag inte är deprimerad utan gravid.. så ni som är gravida å gjort testet kan nog inte förvänta sig ett riktigt resultat!! Man är juh trött å orkar ingenting som gravid.

• Anonym

Glömde säga: ni andra kämpa på!! Ni kommer komma på fötter igen!!! *Kram*

• Anonym

jag fick måttlig till svår deprission

vet att det beror på jobbet..men vad ska man göra..man måste ju ha pengarna..har hus lixom..det betalar inte sig själv tyvärr..

• Anonym

60,,,, jag skall till öppen psyk för andra ggn om tv veckor

• Anonym

65 pöäng..
    Ska tysdligen ta kontakt med läakre direkt..
    Hare ingen ork för det just nu

• Anonym

Fick 28 poäng och är vekrligen periodare och riktigt nera just nu eftersom jag och min sambo bråkar hela tiden. Vi är båda uttröttade och jag är faktiskt glad att han ska vara borta hela helgen eftersom jag inte orkar med honom.

Svar på tråden Depressionstest