• tamate

Bonusbarn

Tezziluringen

jag mins andra omröstningar du gjort och med hela den bilden som jag fått så tycker jag du ska söka hjälp, psykologisk eller vad som helst (inte att det är fel på dig men vad din man låter dig utstå). du skriver att du älskar din man men du kanske borde ta en funderare om det hjälper. kräv att ni ska gå på familjesamtal och säg till din man att om han inte gör det så vill han inte att det ska funka mellan er och det är inget att jobba på. självklart så är ni en familj och ni ska bestämm TILLSAMMANS vad som gäller för era barn, det är inte någon av er som ska ha hela ansvaret. men den situation din man tvingar in dig i utan att själv göra något är för j-t och gör att du stöterbort barnet omedvetet och får svårare att bygga upp en vi känsla.

ta tag i detta NU för när barnet kommit så kommer du inte orka och det kommer sluta med att du åker in på akuten för att du gått in i väggen.

så snälla ta hand om dig för både dig och barnsskull (karlen din kan jag komma och lyfta i örat om du vill, j-a attityd han har att du BARA e hemma , mummel)

- det som inte dödar härdar!
  • tamate

jeannette
    hur skelle det vara om du läste HELA  inlägget innan du dömmer någon. en psykolog kan lättare få något gjort och hjälpa och förstå att hon har aldeles för mycket just nu. han vet även hur hon ska göra med sin karl, INNAN det går så långt att dom skiljer sig.

psykologer har inte bara hand om psykfall om du trodde det.

- det som inte dödar härdar!
Svar på tråden Bonusbarn