• Coppola

Bonusbarn

Jag tycker inte alls att du tänker fel.
    Jag tror inte (som de snra verkar tro) att du inte tycker om din bonusson..MEN han är inte din son...varför ska DU då ha ansvaret? Ansvaret ska ligga på pappan. Tycker det är fel av han att lassa över allt på dig faktiskt.
    och ni andra...ALLA lever inte som en liten gullig kärnfamilj, bara för att det finns barn. Det betyder inte heller att man har ett dåligt förhållande till sina bonusbarn elelr att man är en elak bonusmamma...man lever bara inte som ER....

Jag och min sambo skulle tex ALDRIG kräva av varandra att ta ansvar om våra respektive barn....visst kan man fråga...men min sambo skulle ALDRIG kräva att jag tex skulle vaba för hans barn och tvärtom.

Tycker absolut du ska ta ett snack med din sambo om detta...
    och du...hur jäkla kul tror du det 5 åriga barnet tycker att det är att vara hemma med dig hela dagarna? han vill ju såklart vara på dagis med polarna., eller hur? barn KAN faktiskt ha deet bra på dagis...

• Coppola

couresll: menar du din familj eller menar du det som en uppmanign att man ska det generellt?

Majjssan:det är väl klart att man orkar sitt barn,,,,,
    men TS har inte skrivit att hon inte ska ta hand om sambons barn...bara att hon inte vill att han lämnar hela ansvaret på henne. Vilken del av trådstarten är det du inte förstod?

Är det inte bättre att ge henen tips? Hur hade ni velat bli svarde om ni hade frågat? hade ni velat ha skit bara?

Svar på tråden Bonusbarn