• Mirris

Terry Evans ikväll

Ikväll ska jag åka o lyssna på Terry Evans när han är på Karro i ÖRebro.

Fler här som ska iväg o kolla på honom??

Jag går in i den aulan helt utan några förhoppningar o med alla "varningens" ord i huvudet!

Å andra sidan är jag väldigt övertygad om att det finns massa andra som av nån anledning blivit kvar/kommer o hälsar på här. Har varit med om lite "spökerier" som VERKLIGEN inte kan förklaras på nåt bra sätt.

• Svar på tråden Terry Evans ikväll
  • April Mamma

Åhh vad spännande.... *Avis*

• Mirris

Jag är helt övertygad om att Terry INTE är nån bluff.. men lite "gissningar" känns det som att det var.

Jag fick själv ingen hälsning, men satt med en som fick det.

En del var SÅÅÅ klockrent medans annat kändes mer "svävande"

Skulle så gärna vilja ha en privat sittning med honom.

Visst, vi sjöng "Ja må han leva" för nån.. och visst frågade han 2 st om hur deras kylskåp funkade.

Men MYCKET stämde RUSKIGT väl! Och det var väl värt dom där pengarna.. även om jag tyckt att det varit ren o skär bluff, så fick man god underhållning i några timmar.

• calle555

Mirris:

Kul att det var värt pengarna. Har du möjlighet att berätta mer om vad Terry sa?

• Mirris

Han pratade ju oavbrutet i 3 timmar!!! Så han sa en hel del.

Jag kan tänka mig att andarna är precis som människor. En del måste man DRA ur varenda ord.. och andra bubblar på o låter ingen annan prata.

Lite så verkade det faktiskt igår. En del pratade på o det kom fram MASSOR med info.. o andra var lite segare o hade svårare med kommunikationen.

Hon som jag satt med fick MASSOR av "bevis" och var överlycklig när hon for hem. O hon hade inte lämnat några som helst bevis på vem hon var innan. Vi kom samtidigt.. o jag hade hennes biljett... och vi gick in o satte oss o satt där hela kvällen (förutom ett toabesök o en kaffekopp)

Vill inte berätta så mycket om vad han sa till just henne... men det var väldigt träffsäkert o inte ett fel. Hade alla namn rätt.
    Pratade om henne som person o han visste vilka kläder hon var på väg att köpa. Han pratade om hennes karriär o jobb och vad hon skulle kunna vänta sig.

Till andra var det kanske mer "luddigt".

En kille blev nog överbevisad. Han var en riktig skeptiker Han fick en hälsning från nån släkting o han var rätt rörd efteråt. Stora starka killen Där prickade han rätt namn direkt.

Han sa så mycket o det var rätt lång tid att sitta där. Särskilt nrä man inte själv fick nån hälsning.

Men jag har bokat en biljett till nästa gång han kommer hit Han var verkligen rolig o lyssna på. Gör det du med Calle.... boka en biljett o gå dit o se själv.

• Mirris

Han kommer ju till Norrtälje o Upplands Väsby.. du får väl anstränga dig o åka en bit Calle !!

• Millangbg

Å va spännnade, terry är DUKTIG har själv vart hos ett annat medium å även gått lite kruser hos henne, å JA jag tror att de är sant de finns andar e jag helt övertygad om!

• Mirris

Nä, jag tror inte heller det är nån bluff.. o alla som han lär upp.. han måste ju nästan "bevisa" för dom att han är den han säger sig vara.
    Vem vill gå hos nån som bara är bluff!

Svar på tråden Terry Evans ikväll