• Mirris

Terry Evans ikväll

Ikväll ska jag åka o lyssna på Terry Evans när han är på Karro i ÖRebro.

Fler här som ska iväg o kolla på honom??

Jag går in i den aulan helt utan några förhoppningar o med alla "varningens" ord i huvudet!

Å andra sidan är jag väldigt övertygad om att det finns massa andra som av nån anledning blivit kvar/kommer o hälsar på här. Har varit med om lite "spökerier" som VERKLIGEN inte kan förklaras på nåt bra sätt.

• Svar på tråden Terry Evans ikväll
  • angel61

Terry Evans är superbra jag har varit på en stor seans med honom för 1 år sedan det var jätte bra,nu ska jag iväg igen den 20/3-07 i Söderhamn,kram

• BadSector

"Vem vill gå hos nån som bara är bluff!"

Antingen alla som utbildar sig till kristna präster eller alla de som utbildar sig till imamer.
    Ganska hyffsade grupper på båda sidor, och minst en av grupperna går hos en bluff.

Intressant va?

• Mirris

KÄnns bra iallafall att jag inte behöver bevisa nåt för nån. Det jag vet, det vet jag. O vill nån "skeptiker" veta är det väl bara att boka en tid hos nåt medium.

• BadSector

Jag föredrar Joe Labero, han gör mycket ballare grejer. Och har snyggare frilla.

• millisen

Mirris: När kommer han till Örebro igen och vart kan man boka biljett till de??

• Upptagen

Jag har varit på två storseanser med honom, och ska snart gå på min tredje.

Är inte helt övertygad, men tycker det är väldigt interssant. Jag blir dock liiite skeptisk när det blir lite som masshysteri som det kändes sist jag var på storseans. Men vi får se hur det fungerar den här gången.

Svar på tråden Terry Evans ikväll