• Mirris

Terry Evans ikväll

Ikväll ska jag åka o lyssna på Terry Evans när han är på Karro i ÖRebro.

Fler här som ska iväg o kolla på honom??

Jag går in i den aulan helt utan några förhoppningar o med alla "varningens" ord i huvudet!

Å andra sidan är jag väldigt övertygad om att det finns massa andra som av nån anledning blivit kvar/kommer o hälsar på här. Har varit med om lite "spökerier" som VERKLIGEN inte kan förklaras på nåt bra sätt.

• Svar på tråden Terry Evans ikväll
  • calle555

Tussilago:

Själv blir jag misstänksam när folk påstår sig kunna kommunicera med de döda.

• Upptagen

calle555: Det kan jag förstå om du aldrig varit med om det själv. Jag har sett saker med mina egna ögon, då är det lättare att tro, eller som jag säger i mitt fall, veta.

• mammamia1979

Nu har jag inte läst resten, så frågan kanske har kommit upp tidigare, men vad kostar det? Är jätteintresserad!

• Mirris

mammamia... En biljett kostar 160:-

Kolla länken i inlägg 18...

• mammamia1979

Å, okej. Tack!
    Det var ju inte så himla dyrt.

• Luddvar
    BadSector skrev 2007-03-09 10:36:13 följande:
    Jag föredrar Joe Labero, han gör mycket ballare grejer. Och har snyggare frilla.
    Snyggare frilla??? Gulblonderat bakåtslick... 

Jag skulle gärna gå på seans med Terry Evans. Det skulle vara intressant.
  • mammamia1979

Så just att han skulle komma till min gamla hemby till hösten!

• Mirris

Då är det bäst du bokar dig en biljett ifall du vill gå. Det brukar stå "SLUTSÅLT" rätt snabbt.

• mammamia1979

Ja. Ska fråga syrran också om hon vill hänga med, sen tror jag nog att jag beställer.

• Mirris

Även om det skulle vara bluff, så är det ändå kul underhållning i några timmar!

Börjar (här iallafall) kl 19 o höll på till 21.45 med en 15-20 min rast vid halv nio!

Han är jätterolig att lyssna på o sen kan man bilda sig sin egen uppfattning om det är bluff eller inte.

• mammamia1979

Jo, precis så hade jag också tänkt. Gick en gång på en "träff" med en tjej som påstod sig kunna kommunicera med djur och det var himla intressant.

• mammamia1979

Nu har jag beställt biljetter! Fick med mig både syrra och mor.

Svar på tråden Terry Evans ikväll