allergifri...
Vet nån bra hund för allergiker att ha?? vet att de inte finns allergifria hundar, men de är ju allergiker som har hundar... alltså vet ni några sorter som är bättre än andra?? tack på förhand
Vet nån bra hund för allergiker att ha?? vet att de inte finns allergifria hundar, men de är ju allergiker som har hundar... alltså vet ni några sorter som är bättre än andra?? tack på förhand
ja de var en av sorterna jag hört. sen har jag även hört en tiil..Lagotto Romangnolo
tänkte om de finns nån fler sort??
vill gärna att den ska vara klädd =) samt att den inte ska vara jätte liten...
bonus2 självklart vill man inte behöva lämna tillbaka en hund.. j
jag är inte allergisk utan min sambo.. jag har alltid haft djur i mitt hem ända tills jag träffade min nuvarande sambo som då är allergisk.. vi kommer att hälsa på folk med denna hundras som nu vi bestämmer oss för. vet inte vilken ännu... och se om det funkar då.. gör de inte dset då är det ju bara att sluta drömma för min del...
armstaff har jag fdunaderat på också... ska kika upp de lite mera..
mysmatte: ne jag vet att iman inte kan säga att en hund är bättre än den anfdra, men å andra sidan så för dem så är allergisk är de ofta samma raser som kommer på tal att de klarar av.. sen så bor vi på ett gandka litett ställe lite svårt att låna hem en massa sorter....
tror på armmstaff eller lagotto... vi får börja våldsgästa folk nu då=)