Medel för att få bort urin lukt från katt......
Jag har två katter som ibland kissar precis utanför kattlådan.. Nu undrar jag om de finns några knep, medal som får bort lukten från katt urin????
Håller på att bli tokig!!!!!!!
Jag har två katter som ibland kissar precis utanför kattlådan.. Nu undrar jag om de finns några knep, medal som får bort lukten från katt urin????
Håller på att bli tokig!!!!!!!
skrubba skrubba skrubba :)
men hittar du nått enkelt knep så kan du tipsa :)
Ättika ska hjälpa mot lukter, vet inte om det funkar på kattkiss
Klorin kanske.
Jag tycker att ingenting hjälper.Tvättade en filt i klorin säkert 5 gånger,men den luktade fortfarande katt piss i alla fall,det vara bara att kasta.
Hej,
precis som Namnam skrev är ättika bra mot dålig lukt. Av erfarenhet vet jag att det också fungerar på lukt från kattkiss. Hade en katt som - när det var som värst - kissade inomhus, och då ej i sin låda, 17 gånger på en dag. All lukt gick att ta bort med hjälp av ättika. Lycka till.
MVH
Lady F
Har provat klorin, ättika o ett medel som heter Yokoair... ska vara bra mot t.ex katt piss, men har inte provat de än...
Sen har jag börjat med att skrubba lite klorin i katt lådan för jag hörde att katter tycker om luken o jag tycker att de inte kissar lika mycket utanför. Men har ni inga knep att dela med er????
Jag får väl skrubba HELA huset med ättika så kanske de försvinner
Finns nåt som heter "Piss off" som lär vara bra
Sommarkatten: Vart köper man det???
skaffa glasögon till katen om han inte kan pricka lådan :D
Är lådan ren när de kissar utanför? Hur gamla är katterna? Har du testat med 2 lådor? Är de hanor, honar, kastrerade?
Har det hänt något i familjen, någon förändring?
Har de alltid gjort så här? Om inte, hur länge?
Lite frågor så det blir lättare att hjälpa