• Mamma Lotta

Vi som har barn med spalt del 3

Tänkte att jag tar på mig uppgiften att starta ny tråd eftersom  den andra stängs ner snart och vi har ju så trevligt tillsammans så vi ska ju självklart fortsättta!?

Koje: Mamma till Nicky 8 år. Vi bor i Skånes Fagerhult i Skåne och vi tillhör MAS i Malmö

Nika: bor i Enköping och till hör UAS - Uppsala

Mollymajs:Mamma till Ella och bor i Mönsterås 4 mil norr om Kalmar och vi gör op US i Linköping

Banky: Mamma till Elin, bor i Lindome, 2 mil söder om Göteborg och tillhör Sahlgrenska

Annafeb06: Mamma till Liam, bor i Solna, tillhör Karolinska sjukhuset i Solna, gör op på Astrid Lindgrens barnsjukhus

KamJo: Mamma till Alicia, bor i Lövånger fem mil söder om Skellefteå, tillhör Umeå Universitetssjukhus

Kami74: Mamma till Tobias, bor i Motala, tillhör US i Linköping

Pilar: Mamma till Linus och vi bor i Västerås, vi tillhör
    UAS -Uppsala

Sussepuss: Mamma till Adam och vi bor i Säffle (fem mil söder om Karlstad). Vi tillhör UAS - Uppsala

Janet (Jtoao) mamma till Vidia bor i Skelleftehamn tillhör NUS Umeå

Jenny mamma till Love bor i Uppsala, tillhör UAS- Uppsala

Cathrine heter jag och har jennie född 1999 som föddes med gomspalt. Vi bor i Sollefteå och tillhör Umeå.

Thess Sthlm: Mamma till Dolby. Bor i Stockholm. Tillhör KS. Op kommer göras på Astrid Lindgrens barnsjukhus.

Muskedalen: Lotta mamma till Tilda född med dubbelsidig LKG 061121, tillhör Sahlgrenska i Göteborg. Bor i Tanums Kommun Bullaren.

Ann-Louise (Aprilkatten): Mamma till Hanna, född 2006. Bor i utanför Kalmar, tillhör US 

Rebb: Mamma till lilla Ebba född november 2006 med gomspalt. Bor i Örnsköldsvik. Op kommer att bli på Umeå sjh.

Mikka83: Jag heter Mikaela och är mamma till Leo född 050405. Bor utanför Växjö och tillhör Malmö (MAS).

Ni som vill vara med på denna presentation av oss som surrar här inne säg till så lägger jag till er, vi välkomnar alla nya spaltisar!
    Life is what happends while making other plans...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-09 13:11:49:
    pyra76:.....Mamma till Alexander,bor på Ekerö/Färingsö, tillhör KS & kommer opereras på Astrid Lindgren!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 21:44:15:
    Ida24: mamma till Zander född mars 2007 med dubbelsidig lkg. Bor i Karlskrona tillhör MAS i Malmö.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-11 11:32:19:
    Tess06: mamma till William född 29/7-06. Bor i Dalarna.Dubbelsidig LKG. Tillhör Akademiska i Uppsala

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-15 22:14:27:
    cotopaxi: mamma till Matilda som föddes 3/4 2007 och hon har gomspalt. Vi bor i Örebro och tillhör Uppsala.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-31 22:20:57:
    mammatilltre:Ida mamma tillEbba född 24 sept -06 och har en gomspalt Pierre Robin med hörselnedsättning. vi bor i dalarna och tillhör Akademiska i Uppsala.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-31 22:26:07:
    RÄTTELSE! mammatrebarn: Ida mamma till Ebba född 24/9 06 Bor i Dalarna tillhör Akademiska i Uppsala
  • Svar på tråden Vi som har barn med spalt del 3
  • Mamma Lotta

Kul Mollymajs!! Tänkte det var lika bra att starta en ny tråd..

Life is what happends while making other plans...
  • Kami74

Ni skriver för fort tjejer, jag hinner ju inte med !!!

• mikka83

Ida24: Vi tillhör MAS och när vi göt gomplatta stannade vi kvar en natt på sjukhuset bara. Då sov vi båda på sjukhuset. De har utfällbara sängar att låna ut. Lillen hade spjälsäng att sova i. Det finns kyl och frys att förvara mat i och micro att värma. Men det finns ingen ugn eller spis. Det finns inget patienthotell på sjukhuset utan man får ta in på vanligt hotell i så fall som man får boka och fixa själv.

Har du fler frågor så fråga på.

• mikka83

Varför stänger de ner trådar som är aktiva?? Stängs de ner efter en viss tid eller??

• pyra76
    MUSKEDALEN!!!! Jag vill också stå med......Mamma till Alexander,bor på Ekerö/Färingsö, tillhör KS & kommer opereras på Astrid Lindgren!  Skrattande
  • Annafeb06
    mikka83: alla trådar stängs efter 3 månader, inte för att jag fattar varför Fundersam nån som vet??

Idag åkte David till Sälen Skrikandes för att festa med sina kompisar en helg *suck* sedan blir han borta och jobbar, så om det inte blir op kommer han hem först på ons, blir det op kommer han på mån.....jag känner mig ensammast i hela världen just nu *snyft* Gråter
    990521 * 020621 * 050804 * 060219 *
  • jtoao

Men Anna NEJ din stackare!! först inställt igen(stäm dom) och sen en karl på "rymmen"  men jag är är oxå ensam hemma fast bara ikväll, min karl ska på jobbarfest.

Igår gjorde jag och J rastaflätor på hennes plastsons tjej fan va cool *vill oxå ha* ny var det med plasthår men ändå! Vi hade aldrig provat förut men det blev jättebra efter si sådär 13 timmar =)

Indra o Vidia  bråkade helt vilt för en stundsedan båda var skitarga och skrek och ryckte saker av varandra, jag vet att det låter lite skumt men jag tycker att det är skönt att se att Viddi säger ifrån Indra har ju kört med henne sedan hon föddes.

Ska se om några klossar haar hamnat i lådan nu.

Det är aldrig för sent att bli bättre...
  • Dody

Attans o jag som ville ha bort vart jag bodde i ts..... Ja ja ni som vet vem jag är vet ni andra får ignorera detta inlägg. Men ta hhelst bort det med städena i nästa tråd så kan ni skriva i er pres istället för där sparas de tinte permanent.

• Annafeb06

Sorry nino jag visste ju vad du ville men hann inte *förlåt*

Jtoao: Gråter ja just nu känns det som att det är mest synd om mig i hela världen Gråter är man inte värd en liten (stor) godispåse till helgen då ??????Skrattande  Coolt med rastaflätor Flört så det är bråk med tjejerna där hemma hihi. Här är det lugn o ro som gäller. Liam var super trött i morse så han somna redan klockan 9.30 istället för 11, så nu har han sovit 1 1/2 timme o har legat där inne vaken i en timme, han leker med sina gosdjur o spelar på sin speldosa *blinka lilla stjärna* o jag kan sitta här och ha lugn o ro Skrattande så ok det kanske inte är mest synd om mig i hela världen då Flört 

990521 * 020621 * 050804 * 060219 *
Svar på tråden Vi som har barn med spalt del 3