• Mamma Lotta

Vi som har barn med spalt del 3

Tänkte att jag tar på mig uppgiften att starta ny tråd eftersom  den andra stängs ner snart och vi har ju så trevligt tillsammans så vi ska ju självklart fortsättta!?

Koje: Mamma till Nicky 8 år. Vi bor i Skånes Fagerhult i Skåne och vi tillhör MAS i Malmö

Nika: bor i Enköping och till hör UAS - Uppsala

Mollymajs:Mamma till Ella och bor i Mönsterås 4 mil norr om Kalmar och vi gör op US i Linköping

Banky: Mamma till Elin, bor i Lindome, 2 mil söder om Göteborg och tillhör Sahlgrenska

Annafeb06: Mamma till Liam, bor i Solna, tillhör Karolinska sjukhuset i Solna, gör op på Astrid Lindgrens barnsjukhus

KamJo: Mamma till Alicia, bor i Lövånger fem mil söder om Skellefteå, tillhör Umeå Universitetssjukhus

Kami74: Mamma till Tobias, bor i Motala, tillhör US i Linköping

Pilar: Mamma till Linus och vi bor i Västerås, vi tillhör
    UAS -Uppsala

Sussepuss: Mamma till Adam och vi bor i Säffle (fem mil söder om Karlstad). Vi tillhör UAS - Uppsala

Janet (Jtoao) mamma till Vidia bor i Skelleftehamn tillhör NUS Umeå

Jenny mamma till Love bor i Uppsala, tillhör UAS- Uppsala

Cathrine heter jag och har jennie född 1999 som föddes med gomspalt. Vi bor i Sollefteå och tillhör Umeå.

Thess Sthlm: Mamma till Dolby. Bor i Stockholm. Tillhör KS. Op kommer göras på Astrid Lindgrens barnsjukhus.

Muskedalen: Lotta mamma till Tilda född med dubbelsidig LKG 061121, tillhör Sahlgrenska i Göteborg. Bor i Tanums Kommun Bullaren.

Ann-Louise (Aprilkatten): Mamma till Hanna, född 2006. Bor i utanför Kalmar, tillhör US 

Rebb: Mamma till lilla Ebba född november 2006 med gomspalt. Bor i Örnsköldsvik. Op kommer att bli på Umeå sjh.

Mikka83: Jag heter Mikaela och är mamma till Leo född 050405. Bor utanför Växjö och tillhör Malmö (MAS).

Ni som vill vara med på denna presentation av oss som surrar här inne säg till så lägger jag till er, vi välkomnar alla nya spaltisar!
    Life is what happends while making other plans...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-09 13:11:49:
    pyra76:.....Mamma till Alexander,bor på Ekerö/Färingsö, tillhör KS & kommer opereras på Astrid Lindgren!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 21:44:15:
    Ida24: mamma till Zander född mars 2007 med dubbelsidig lkg. Bor i Karlskrona tillhör MAS i Malmö.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-11 11:32:19:
    Tess06: mamma till William född 29/7-06. Bor i Dalarna.Dubbelsidig LKG. Tillhör Akademiska i Uppsala

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-15 22:14:27:
    cotopaxi: mamma till Matilda som föddes 3/4 2007 och hon har gomspalt. Vi bor i Örebro och tillhör Uppsala.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-31 22:20:57:
    mammatilltre:Ida mamma tillEbba född 24 sept -06 och har en gomspalt Pierre Robin med hörselnedsättning. vi bor i dalarna och tillhör Akademiska i Uppsala.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-31 22:26:07:
    RÄTTELSE! mammatrebarn: Ida mamma till Ebba född 24/9 06 Bor i Dalarna tillhör Akademiska i Uppsala
  • Svar på tråden Vi som har barn med spalt del 3
  • Kami74

Anna: Glömde en sak...tajmade du det till i morgon eftersom fl har avbrott då

• Annafeb06

klart att jag såg till att det skulle bli i morgon så jag slapp sitta här utan fl

vi har op-tid klockan 8 i morgon, så skulle tro att han är klar o träffa oss vid 11-tiden

990521 * 020621 * 050804 * 060219 *
  • KamJo

Jag reagerade oxå på robert gustavsson i melodifestivalen, blev riktigt stött faktiskt... Johan sa att det kommer från filmen "torsk på Tallin"

Grattis Anna! det va på tiden, säger som Kami att ni tajmade verkligen med FLs avbrott, undrar hur man ska överleva morgondagen

Idag är första dagen på resten av mitt liv
  • Mollymajs

Va kul Anna. denn agången ska ja INTE hålla några tummar för då blir den av

Nu ska vi snart iväg på LKg träffen i Kalmar. Spännade.

Ida24 Lilla Xander har tittat ut nu Ska se om ja kan länka till en färsk liten spaltis sötiz
    services.ltblekinge.se/webbis/

• mikka83

Gud vad söt han är Zander.
    Stort GRATTIS till Ida24.

• pyra76

Tulle då, vilken liten sötis Ida fick...nu är inte Alexander yngst på tråden längre!!!!Skrattande
    GRATTIS IDA!!!

• Kami74

Åhhh vad söt (suget i magen kom direkt ) Grattis Ida!!!

• KamJo

Å underbar! Grattis till lillponken Ida!

Idag är första dagen på resten av mitt liv
  • Annafeb06

men gud va söt säger som kami, nu vill jag också ha en till
    hur kan du ha sån koll mollymajs?? o hur snabba är de inte med att få ut en bild

990521 * 020621 * 050804 * 060219 *
Svar på tråden Vi som har barn med spalt del 3