Vi som har barn med spalt del 3
Tänkte att jag tar på mig uppgiften att starta ny tråd eftersom den andra stängs ner snart och vi har ju så trevligt tillsammans så vi ska ju självklart fortsättta!?Koje: Mamma till Nicky 8 år. Vi bor i Skånes Fagerhult i Skåne och vi tillhör MAS i Malmö
Nika: bor i Enköping och till hör UAS - Uppsala
Mollymajs:Mamma till Ella och bor i Mönsterås 4 mil norr om Kalmar och vi gör op US i Linköping
Banky: Mamma till Elin, bor i Lindome, 2 mil söder om Göteborg och tillhör Sahlgrenska
Annafeb06: Mamma till Liam, bor i Solna, tillhör Karolinska sjukhuset i Solna, gör op på Astrid Lindgrens barnsjukhus
KamJo: Mamma till Alicia, bor i Lövånger fem mil söder om Skellefteå, tillhör Umeå Universitetssjukhus
Kami74: Mamma till Tobias, bor i Motala, tillhör US i Linköping
Pilar: Mamma till Linus och vi bor i Västerås, vi tillhör
UAS -Uppsala
Sussepuss: Mamma till Adam och vi bor i Säffle (fem mil söder om Karlstad). Vi tillhör UAS - Uppsala
Janet (Jtoao) mamma till Vidia bor i Skelleftehamn tillhör NUS Umeå
Jenny mamma till Love bor i Uppsala, tillhör UAS- Uppsala
Cathrine heter jag och har jennie född 1999 som föddes med gomspalt. Vi bor i Sollefteå och tillhör Umeå.
Thess Sthlm: Mamma till Dolby. Bor i Stockholm. Tillhör KS. Op kommer göras på Astrid Lindgrens barnsjukhus.
Muskedalen: Lotta mamma till Tilda född med dubbelsidig LKG 061121, tillhör Sahlgrenska i Göteborg. Bor i Tanums Kommun Bullaren.
Ann-Louise (Aprilkatten): Mamma till Hanna, född 2006. Bor i utanför Kalmar, tillhör US
Rebb: Mamma till lilla Ebba född november 2006 med gomspalt. Bor i Örnsköldsvik. Op kommer att bli på Umeå sjh.
Mikka83: Jag heter Mikaela och är mamma till Leo född 050405. Bor utanför Växjö och tillhör Malmö (MAS).
Ni som vill vara med på denna presentation av oss som surrar här inne säg till så lägger jag till er, vi välkomnar alla nya spaltisar! TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-09 13:11:49:
pyra76:.....Mamma till Alexander,bor på Ekerö/Färingsö, tillhör KS & kommer opereras på Astrid Lindgren!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 21:44:15:
Ida24: mamma till Zander född mars 2007 med dubbelsidig lkg. Bor i Karlskrona tillhör MAS i Malmö.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-11 11:32:19:
Tess06: mamma till William född 29/7-06. Bor i Dalarna.Dubbelsidig LKG. Tillhör Akademiska i Uppsala
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-15 22:14:27:
cotopaxi: mamma till Matilda som föddes 3/4 2007 och hon har gomspalt. Vi bor i Örebro och tillhör Uppsala.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-31 22:20:57:
mammatilltre:Ida mamma tillEbba född 24 sept -06 och har en gomspalt Pierre Robin med hörselnedsättning. vi bor i dalarna och tillhör Akademiska i Uppsala.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-31 22:26:07:
RÄTTELSE! mammatrebarn: Ida mamma till Ebba född 24/9 06 Bor i Dalarna tillhör Akademiska i Uppsala