Inlägg från: knodden och vi |Visa alla inlägg
  • knodden och vi

Har varit hos Aurora idag...

Jag har gått på alla dessa samtal men nu valt snitt. Det låter så enkelt att välja snitt men jag är skitorolig även för detta. Ni som också valt snitt, försvann er oro bara för att ni fått etr snitt beviljat?? Jag tror inte att snitt är en enkel utväg, jag tror det kommer att bli otroligt jobbigt. Snart är det dax för oss o ja dör av nervositet.

• knodden och vi

Asfaltsblomman- är det långt kvar för er?? Vad är du mest orolig för, är det ditt första snitt?
    Jenni82- Ja det vore nog konstigt om man inte var nervös. Jag hoppas att när det väl gäller så kan man bita ihop och fixa det. Jag skrämmer upp mig för allt, bedövning, kad, smärta ja allt. Är det mycket otäckt när de plockar ut bebben??

Fia lotta lus- skönt att du fick tala med nån som förstod. Berätta gärna hur det gick sen.

• knodden och vi

asfaltsblomman- får du hjälp för din rädsla?? Hoppas det så att du en dag vågar ta steget o bli gravid, lycka till 

• knodden och vi

jenni82- det låter som hämtat ur en ailien film hi hi . vi får åka tillbaka till bb tillsammans efteråt om man mår bra.  Nu börjar ja faktiskt längta lite grann, tack.

asfaltsblomman- roligt att höra, lycka till med allt. Skrattande

Svar på tråden Har varit hos Aurora idag...