höftkudde?
Vet ni var jag kan köpa en sån där grej man har på höften? Som en midjeväska som barnet ska sitta på, som avlastning för föräldern.. har sett en på tradera, där kallas den höftkudde, men den är dyr!
Vet ni var jag kan köpa en sån där grej man har på höften? Som en midjeväska som barnet ska sitta på, som avlastning för föräldern.. har sett en på tradera, där kallas den höftkudde, men den är dyr!
oooooj! Då var kanske den på tradera inte så dyr trots allt
just därför vill jag ha en! Han är för stor för sele, och sjal orkar jag inte knyta, så en sån där kudde vore perfa! Men inte för det priset, SÅ stort behov har jag inte Har letat massor efter begagnad, men näpp...
mumin - jag har sett såna, men de är läskigt fula Jag är sån där som bara lägger pengar på sånt jag tycker ser bra ut, annars blir det ändå inte använt
*fjollig jag vet*
mumin - fast jag tycker inte hipseat är fult. Det syns ju knappt att man har på sig när man bär barnet. Och ja, det är bara babybjörns design på selar jag gillar Kikade på länkarna, men nja.. men jag ska läsa lite mer där. Tackar!
Ringsjal har jag inte testat, jag har en tricotslen och tycker denärbökig att knyta. Kanske en ringsjal är enklare...ska läsa på mer om det
mumin - jag har tänkt ha höftkudden i affären, han vill intesitta i vagnen ju BB var hur obekväm som helst, just därför söker jag annat aternativ. Ryggen pallade inte. En höftkudde kanske inte heller är snäll mot ryggen? Hm..
tackar för alla bra tips!