Inlägg från: Malin med Tim |Visa alla inlägg
  • Malin med Tim

And more löööve for all of us

Halloj, här har det städats hela dagen, visning i morgon! Tobbe råkade bli bjuden på skotersafari just denna helg av en leverantör så jag har fått fixa allt själv, TUNGT! Tim har varit me sin farmor och ska dit i morgon bitti igen.  Nästa helg ska vi bara NJUTA, har ju röjt och renoverat i en månad nu!

• Malin med Tim

Nu är våra visningar över SKÖNT nu kan vi kladda och stöka här hemma. 23st skrev upp sig på vårt hus det är många fler än vi räknat med, hoppas att det finns några som är beredda att buda lite

Kram till alla sjuklingar! Å lite tummar till lägenhetsförsäljningen!

• Malin med Tim

Jag kör POPs vårkläder som regnkläder, hatar galonjackor! Tim har den rutiga jackan och svarta byxor till dagis from i går!

Marvelina: Jag såg vita skaljackor på outleten i Barkaby i helgen.

• Malin med Tim

Hej!

Budgivningen gick inget vidare slutade på 2 miljoner. Vi hade velat ha lite mer, eller hade hoppats på det, nu känns det som att vi renoverade vardagsrummet i onödan. Vi går i vart fall plus, men har inga extra pengar till övervåningen i andra huset. Men ser man på det från en annan vinkel så är det faktiskt inte värt mer än 2 miljoner så på så sätt känns det ok. Ett hus på vår gata såldes för någon månad sen för 1.5 och det var nog lite större. Folk hoppade av pga vår branta backe och för att det inte finns bygglov på avloppet. Vilket vi visste skulle vara problem så egentligen är vi glada över att bli av med det! Det var en som budade över 2 miljoner men han verkade så himla strulig och ville ha massor av förbehåll för både det ena och det andra, vi kände att hans bud inte var värt allt han strul.

• Malin med Tim

Vi har en liten kille som får variga ögon vidförkylning, han har det nu. Han har även haft ögoninflammation, men då är ögonen även röda. Det är dom inte nu utan bara lite variga, så det är nog bara förkylningen som sitter i ögonen. Själv har jag ont i kroppen och ont i halsen, får se om det blir jobb i morgon eller inte.

• Malin med Tim

Alltså vissa fajter hoppar jag över eftersom att Tim har ett sådant humör, jag väljer därför att sig till när det finns ett bra argument för det, tex att slåss. Gegga med maten är inte kul för oss som ska ta hand om det, men jag säger till ibland, börjar maten att flyga runt tar jag bort maten. Men vi kan också ha olika åsikter, Tim gråter ju för det mesta, jag låter han gråta för att jag vet att det inte är någon idé att göra något annat, Tobias däremot blir sur på Tim och skäller vilket jag tycker är lika jobbigt att lyssna på som gråt!

• Malin med Tim

UNO: Grattis! Hoppas du kommer att trivas i nya tjänsten, du var ju påväg därifrån så jag hoppas att ny tjänsten sporrar dig lite. Lycka till!

• Malin med Tim
    okt76 skrev 2007-03-22 21:12:45 följande:
    Jo, skumpan har öppnats ! Vi hade ju drömt om detta, men inte riktigt trott att det skulle gå så bra, särskilt inte efter VIP-visningen.
    Jag gick just in och tittade; Det är ju helt galet!!! GRATTIS!
Svar på tråden And more löööve for all of us