Inlägg från: Malin med Tim |Visa alla inlägg
  • Malin med Tim

And more löööve for all of us

I dag frågde vår mäklare om inte jag skulle satsa på homestyling för hon skulle anlita mig direkt

• Malin med Tim

Halloj, var är alla? Har vi ny tråd eller är det bara lungt?

vad har era barn för storlek på skorna? Tim verkar ha fastnat i 22/23.

• Malin med Tim

Han har ju sina coola Adidas, sen tror jag att han kan ha höstkängorna (ej fodrade bara i skinn), var lite sugen på Vincents sandaler till sommaren men måste invänta att fötterna växer lite, för de borde de väl göra snart ?!?

• Malin med Tim

Tempo: Jag skulle också råda dig till snitt! Jag menar komplikationer kan ju hända vid båda förlossningsmetoderna, men i ditt fall skulle jag inte vilja uppleva samma sak igen och därför skulle jag välja snitt om jag var dig. Mitt snitt var jobbigt som sagt, men fick jag välja att vara dålig i två månader och det du gick igenom hade jag valt mitt snitt! Dessutom hinner du/ni förbereda er och planera inför snittet, det han inte jag, speciellt inte vad som händer när man kommer hem och så.

Marvelina: Jag har hört om förlossningsklåda och att det har något med levervärderna å göra, men hade ingen aning om att det kunde påverka barnet vid förlossning. Har du förlossningsklåda nu?

• Malin med Tim

S3: Ja det var de sandalerna som du länkade till som jag var sugen på. Vårskorna var superfina de med

• Malin med Tim

Lime: När jag hämtade Tim igår var han ute och då hade han bara på sig fleecen och vindbyxorna. Bra att de inte satte på han morgon utstyrseln. Prata med dagis hur de gör, på mitt dagis frågade de om det var ok att de klädde han efter väder.

Uno: Har ocksp sett att Ellos hade lite fina saker i år, men hade gärna velat känna på kvaliten.

• Malin med Tim

Jag är hemma och sjuk, förkyld eller pollen, vet inte har tagit allergitablett för att se om det hjälper.

På tal om trappor, vi har ingen trappa nu men i nästa hus är det en trappa, tror ni att han snabbt lär sig att gå i den, eller ska vi köpa grindar? Han kommer ju att älska att klättra i den i början!

• Malin med Tim
    Tempo skrev 2007-04-03 15:06:39 följande:
    Malin - jag skulle nästan tipsa om att inte ha grindar, men det beror ju på hur "trappvan" Tim är. Tyckte det var just när Ella började gå som det var nödvändigt men nu går det hur bra som helst, både upp och ner. De lär sig bli säkra så himla fort! Men vissa barn är ju lite mer "vilda" av sig (Ella är mycket försiktig... ).Tycker det är lite skönt att hon kan gå upp till sitt rum och leka lite själv när jag är nere i köket, eller tvärt om. Så man inte behöver vara med jämnt.
    Tim är inte trappvan och inte försiktig Å han kommer aldrig att gå upp på sitt rum medans jag lagar mat, han är som ett plåster på mig och går aldrig in och leker själv i sitt rum idag, och då ligger det bara några meter från köket. Så et får nog bli lite trappträning och grind till att börja med.
  • Malin med Tim

Uno:
    Hur är det med magen? Vilken vecka är du i, och när anländer mini?  (Frågan gäller nog alla gravida här inne )) Har ju inte ens sett era magar med nya knoddar i!

Måste in till stan någon helg och träffa er alla! Satt och tittade på gruppbilden på våra barn som jag har i mitt galleri, de var så små! Dags för ny gruppbild snart!

Fick reda på att vårt hus levereras den 24/4 och att det ska slutbesiktas  den 16/5!!! Jobbigt vill flytta in då, men vi ska flytta in den 1/6!

Svar på tråden And more löööve for all of us