And more löööve for all of us
Resor, påskfirandet m.m - det låter som de flesta har haft det toppen! Härligt!
Sitter och jobbar, typiskt när det ska bli sånt toppen väder idag! Lördag å allt! Men men bara 4 h i varje fall....
Vi har fått ny dagisplats till augusti dit vi har önskat Tuva hela tiden, känns så skönt då vi slipper det här med in-& ut-ur-bilenprojektet för att åka till dagiset varje dag. Men det skär lite i mitt hjärta då det nuvarande dagiset är toppen, verkligen! Hon bara älskar ena dagisfröken, vi har jätte bra kontakt med alla fröknarna där och sedan är dom ute jätte mycket, 2 hela dagar varje vecka numera när det har blivit varmare och de andra dagarna halva dagarna vilket jag tycker är toppen!
Men i långa loppet funkar det inte för oss då de stänger 5 veckor på sommaren och eftersom vi jobbar på samma jobb t.o.m samma avdelning så funkar det inte att båda tar semester samma veckor år efter år och då gärna samtidigt. Det vi kommer till stänger aldrig utan det kommer ibland barn från andra förskolor som ev stänger ner ibland mellan jul-& nyår och under sommaren. Sedan ser jag nästan förskolan från köksfönstret , det ligger precis bakom Sabbatsberg vilket verkligen är toppen!!! Inte ens 5 minuter.... kan man få det bättre?
Känner några som har sina barn där och de är jätte nöjda. Ingen personalomsättning alls heller vilket har varit det enda negativa på Jensens tycker jag.
Vart så himla glad idag när jag fick veta att Tuva ska få en kusin! Y´s syster väntar barn och ska få i oktober, vilket vi blev jätte chockade över men otroligt glada för!!!
Ha en toppen dag i solen ni som kan!!!