And more löööve for all of us
Marv - brunch låter trevligt, lite dum tid bara. Det blir så kort innan sovet.... (för oss iaf) Även jag röstar på förmiddagen, det blir jag och Ella, Johan är tyvärr inte hemma.
Marv - brunch låter trevligt, lite dum tid bara. Det blir så kort innan sovet.... (för oss iaf) Även jag röstar på förmiddagen, det blir jag och Ella, Johan är tyvärr inte hemma.
Uno - låter toppentrevligt! Vi kommer gärna, men som Okt sa, du ska ju inte fixa allt! Jag tar fruktsalladen! Tack också för en bra länk.
Ska bli så kul att träffa er alla på söndag, det var ju så länge sedan.
Förlåt Marv, men jag hoppas högt soffan, blev lite chockad av att ha en mun i ögat! Det är säkert svamp eller liknande, förmodligen inget konstigt. Hoppas bara det inte kliar eller gör ont på E.
Ehhh, jag såg mitt tidigare inlägg... Förlåt för slarvigt språk, ibland går det visst lite fort. Menade att jag hoppade högt i soffan...
Hej på er! Marv - låter inget vidare med ryggbesvär... Men som sagt, du sparar ju föräldradagar ialla fall! Men lägenhetspriset är ju ett skämt, fattar inte hur folk kan motivera de kostanderna!
Perkan - skönt att du fått svar från läkaren. Det där med järnbrist kan ju ställa till det lite. Även har nu blivit ordinerad järntabletter (inte så konstigt med tanke på omständigheterna) men jag har försökt undvika dem. Men när BM sa att järnbrist kan orsaka nedstämdnet (samtidigt som jag satt och storbölade i hennes rum) fanns det liksom inget att säga längre..
Jag och Ella är hemma idag, hon har hostat hela natten. Men det var nog inte nödvändigt att vara hemma ialla fall, nu ser man inte spåret av någon hängighet... ja, ja kan ju vara skönt med lite hemmatid också.
Anna - vore jättekul om du och A kommer på söndag, det var ju så länge sedan! Men din kommande resväg till jobbet låter inte alltför kul... Och då är ju inte Järfälla superlångt bort.
Marv - skönt att höra att vi är två lipsillar i tråden! Bra att det hjälpte dig med niferex, jag har just börjat knapra så jag väntar med spänning!
Perkan - Niferex är receptfritt.
Lite egoinfo från mig. Kan meddela att mina hormoner är i högvarv, har lite smått impulsivt bokat en resa till New York i maj! Vi skulle egentligen på sparesa men av någon anledning var jag mer sugen på NY och vem vet när man kan resa igen?
(försöker intala mig detta för att kunna motivera detta inte alltför billiga impulsinfall). Ska ialla fall bli superkul och förhoppningsvis är jag lika pigg då som nu!
Anna - synd att ni inte kommer imorgon, hoppas dina visningar går bra.
Jag och Ella kommer som sagt gärna, jag har inhandlat frukt till fruktsallad. Ella är lite snorig, jag bedömer dock inte att det är värre än vanlig "vårsnuva". Hoppas det är OK.
Själv är jag ensam i helgen, Johan är på 30-årskalas och kommer åter imorgon. Det är ju verkligen jätteroligt att umgås med en 20-månaders som är inne i fasen där allt är "MIN" eller "MINA". Der blir väldigt svårt att måla, pussla eller bygga när så fort man rör hennes saker skriker hon MIN! Är det någon mer som har det lika kul hemma?
Marv - åh, vad tråkigt att du inte kommer imorgon! Jag, och säkert fler med mig, kan gärna hålla E om det är någon hjälp? Skönt att höra att allt var bra med bebben, tråkigt bara att spendera hela dagen på DS... Men jag kan trösta dig med att även om det såg jätteskönt ut ute så var det inte det, blåste svinkallt....