Vad har ni för bilar?
själv har jag en Camaro z-28 -95á som jag bytt lite småsaker på....
själv har jag en Camaro z-28 -95á som jag bytt lite småsaker på....
Subaru Outback -06 , så vi alltid tar oss dit vi skall. Väg eller inte :D
Ford Focus kombi -00 , extrabilen.
Har tidigare haft en hel del BMW's och någon Toyota. Galet bilitresserad.
En pytteliten Honda Civic.
en opel astra kombi 1.6i -93, vit med oxblodsröda skärmkanter. 101 deklarerade hk, 0 vridmoment, 0 bensinförbrukning. kör lätt om vilken traktor som helst. är inte så vansinnigt intresserad, men skulle gärna ha lite mer bil den dagen jag byter csn mot lön.
Köpte ny nu för ett par dagar sen. 9-5 combi 2,0T -99 chippad från fabruk.. alltså orgianl :D 193 hk. går bra som f*n!!
"har även en volvo 745-89"
Kör en Ford focus flexifuel-04, och har en volvo 245-88 som andrabil.
Jag har en Saab 9-5 Aero -00
En Toyota Starlet - 84 RWD :O)
En Saab 900i -86 Gr. E
En Volvo 240 -79 VOC
och Sambon har:
En Peugeot 206 -02
o en Opel Ascona B -81 Gr E.
En Audi A4 TsQ -00a som ska bytas snarast, den är lite för liten.
MG ZR 160 2005 med sportlufts filter låter den som ett formulla ett bil! helt sjuk drag i den.
Lite kul att se vilka olika preferencer folk har. Många verkar tycka att en bil med prestandan 0-100 på 7-8sek har ett djävla drag. För mig är 0-100 på 5sek snabbt men inget djävulskt drag.
Har en Volvo V70N T5 -00.
Rör på sig tillräckligt och barnvagnen kommer att få plats fint.
Har gärna sportbil men det blir ganska svårt att kombinera med barn, fru, ekonomi och utrymme så de 250hk får räcka så länge...
Tänk på att sportluftfilter endast gör nytta på mycket trimmade bilar. Det ger endast en annorlunda ljudupplevelse och förstör luftmassemätaren på vanliga bilar eftersom de är oljedränkta och det blir riktigt dyrt att åtgärda.