• stolta andreas

Vad har ni för bilar?

själv har jag en Camaro z-28 -95á som jag bytt lite småsaker på....

• Svar på tråden Vad har ni för bilar?
  • ilskobert

V40-98 som ska bort snarast det är en t4 men bilen är trängre än en golf version 1 .....Tittar på Opel vectra kombi 07. Som är mycket större. Vad som helst men inte en till volvo.

• Pappa Mattias

Jag har -54 Lincoln custom,-92 Cheva Astro,hot rod objekt,-85 slit å släng pickup.

• Benganfans

Pappa Mattias: snygg lincoln tyvär är det en ford... men dom är väldigt snygga...

• Jeffa

Nissan primera -01. Ointressant som bil, men praktisk som familjevagn.
    Opel kadett -91 tror jag. den där härliga Opel-röda färgen. Ska säljas om någon behöver en välgående motor till något projekt! Finns i Norra norrland...

• 855 GLT

Jag tror mitt nick här skvallrar lite granna:) Det är en 97:a....Finns ju på bild i mitt galleri. ska föresten in på 16500 mils sercice om 2 veckor...

• vw frippe

ny köpt v70n T5 grymt nöjd. Precis sålt min bubbla 71 hinner inte med å fixa. får väll köpa en färdig istället för att renovera. Beställde nya 18" fälgar idag, fan va fint..

• Fanatic

jag kör Volvo 965 -96 bra, stor bil men lite dyr att köra med nu när man har 18" på =)

• 855 GLT

mmm min drar oxå litern:( o skatten är ju inte sann! 2063 kännsinte kul när jag jämför med min 9000 som kostade 1400.

• Stevie Kay

En Renault Scenic II -04 och en Camaro Iroc-Z -86.

• Frippe76

Vi har en V70 R AWD kulig bil

Svar på tråden Vad har ni för bilar?