Inlägg från: jimbo |Visa alla inlägg
  • jimbo

varför skaffa barn!?

Jag ser NÄSTAN bara problem med att skaffa barn!! Jag vill ha barn men e nästan säker på att jag inte klarar det, hur tänkte ni när ni skaffade!!?? å förändrades ni efteråt??

/en som snart blir knäpp!!

(kanske ska tillägga att jag har en "plastdotter" å det funkar bra, men tanken på en egen skrämmer mig lite)

• Svar på tråden varför skaffa barn!?
  • jimbo

e rädd för att inte räcka till,, hmm att inte få sova på nätterna å inte orka upp till jobbet. vill vara den bästa pappan på jorden! men har ingen aning om hur jag ska lyckas med det,, har haft en depression i nästan 4år! e frisk nu men det har satt sina spår.. självförtroendet e långt under botten! Min sambo har ett barn sen tidigare å e helt säker på att jag blir kanonbra!! :) hur fasen kan hon va så säker när inte ens jag är det?? vägrar bli en sån sopa som bara skiter i allt och bara festar å spelar tvspel!! tror jag blir knäpp snart,,, var inte du orolig? //jim

• jimbo

åfan... joo jag vill bli bäst!! men vill inte skaffa förrns jag tror på mig själv, å vet att jag blir det. viljan finns, men jag litar inte på mig själv..

ser att du e från pite, jag e född där men uppvuxen lulä, bor nu i vaggeryd (småland) :)

• jimbo

min sambo, min halv-dotter, min hund , mig själv, mina vänner, familj, jobbet och ev ett eget barn. alla dom kräver/förtjänar min uppmärksamhet, det jag inte e säker på är om jag kan ge dom det. har inte så mkt över på uppmärksamhets kontot,, jag är INTE egoistisk för fem öre,, vet inte vad jag ska skylla på riktigt,,,

joofan inget e som norrland!

• jimbo

ska man planera allt man kan i förväg så man har lite struktur/koll på läget. eller ska man ta allt som det kommer?

Svar på tråden varför skaffa barn!?