Inlägg från: Canadien |Visa alla inlägg
  • Canadien

varför skaffa barn!?

det är helt underbart att ha barn.. Jag själv blev pappa för en månad sedan och jag ångrar det inte en sekund.. det är klart man förändras lite, man får ju en person att ta hand om..

vi tänkte väl inte så mycket när vi skaffade barn, bägge två ville ju så då är de väl inget att fundera över.. vad är de som skrämmer dig?

• Canadien

Det dära med att inte få sova på nätterna känner jag igen, det var jag lite orolig för.. men min sambo är så förstående när jag jobbar så hon är vaken när det behövs på nätterna så mycket hon orkar sen får man väl dela lite mer på nätterna när jag int jobbar tex, men ja vet att alla inte är sånna.. alltså om du känner så starkt att du vill bli en bra pappa så kommer du bli det! finns ingeenting som säger något annat! jag tycker inte du ska fundera så mycket, allt som du tänker på kommer att lösa sig av sig självt!!

• Canadien

Försår det.. inte så lätt att få självförtroende bara sådär.. vad är det du inte litar på? ditt självförtroende eller är det att du ska skita i allt och bara festa ?

jaha=) pite e trevligt! när flytta du till småland?

• Canadien

jag har iofs ingen hund och ingen halv-dotter.. men jag förstår dig! man får helt enkelt prioritera om lite grann ibörjan.. för den som behöver mest uppmärksamhet är sina barn och som dig halv-dotter.. som du inte får glömma.. mina kompisar får väl inte så mycket uppmärksamhet av mig just nu, men man har helt enkelt inte tid att umgås med kompisar som förut.. det e lite tråkigt men men.. gäller att fortsätta hålla kontakten så gott det går via telefon osv.. så man inte tappar varandra

• Canadien

ingenting blir ändå som man planerar.. det blev det inte för oss iaf, men det är väl olika.. skadar ju inte att planera! men vad menar du med allt?

• Canadien

Buffyhusse: det där var bra sagt! jag känner igen mig ganska mycket i det.. fast våran lilla dotter bara är 5 veckor än =)
    livet har verkligen fått en ny dimension!

Svar på tråden varför skaffa barn!?