Atkins
*lägger i favoriter*
*lägger i favoriter*
Nån som vet vad det är för näringsfördelning i Kaj P's grillolja, orginal? Står inget på flasskrället och deras hemsida verkar inte funka... surt.... jag vet en världsgod sås där det är bas nämligen, men jag gissar det är tillsatt socker i den grilloljan och smockat med kolisar då......
Jag vet fortfarande inte om jag vill köra atkins hahaha, jag är så anti-flott.... och kolhydratsucker.... så.... jag vet inte om jag går omvända. Men men....
Dezzan: men 20 kg på 7 mån är inte särskilt mkt
eg *fniss*
Jag är väl lite sur å kräsen då jag tappade 22 kg på 6 veckor med VV-mat tidigare.... men nu har jag hamnat på världens jävla skit-platå...
Men jag har hört mkt gott om Atkins som kortsiktig diet... fast jag och för mkt flott går ju inte ihop.... jag är delvis rädd magen ska pajja då jag har känslig mage... jag har ju inte kunnat äta tex pizza på flera år utan sitta ett dygn på toa sen osv.... antar det är fetthalten som gör det?
Ang Kaj P's så är det kanske socker i "kryddor" eller "smakförstärkare"? ska mejla och fråga dom om innehållet hehe... för går såsen göra, då ska jag köra Atkins haha!
phantis: ni kanske äter för lite fett?
Fru Wadell: har någon av er övervikt då? Atkins går väl ut på att hitta sin egen personliga idealvikt.... kroppen går själv upp, ner eller dit den ska... vad som är anpassat för kroppen. Kikade i dina gallerier och där såg jag två smala människor så kanske därför din gubbe inte går ner, han kanske redan är i mål? ![]()