Inlägg från: Tessa606 |Visa alla inlägg
  • Tessa606

Atkins

Jag har kört Atkins i snart två veckor, mår jättebra och har gått ner tre kilo Största problemet för min del är frukosten, jag vill verkligen inte ha ägg, har ni några andra tips?

• Tessa606

Jag har oxå läst mycket på markazits sida, tycker den är jättebra!
    Ett tips på något gott som går fort, jag vispar grädde och när den är nästan tjock häller jag i tinade hallon och lite sötningsmedel och vispar lite till.. Jag hade tänkt prova glassen men hade inte tålamod att vänta tills den var fryst

• Tessa606

Hej på er alla duktiga
    Jag har mått jättedåligt ett par dar, illamående, skakig och ont i huvudet men nu är det bättre, jag försöker bli av med mitt cola light beroende, har druckit 3 liter om dan i 17 år, nu har jag dragit ner och dricker en burk om dan, vet inte om det är därför jag mår dåligt, har nog även ätit lite för lite.. Men men nu tar jag nya friska tag. Ikväll är det grillning som gäller!!

• Tessa606

Här går det bra, vi hade folk hemma igår, grillade
    Sen var det godis o chips men jag åt inte alls utav det så jag är mäkta stolt!!

• Tessa606

Jag står helt still!! Tycker att det är orättvist, jag sköter mig perfekt men det händer liksom ingenting men men det är bara att kämpa på!!
    Dezzan: grattis till framgångarna

• Tessa606

I går ballade jag ur fullständigt, åt både pasta, chips o godis jäklar vad dålig jag blev.. I dag är jag dock tillbaka på banan igen

• Tessa606

Jag mår skit, har ballat ur totalt.. Vet inte hur jag ska komma på fötter igen, hjälp mig med peppning!!

• Tessa606

Hej på er!
    Jag har som ni vet hamnat i en svacka men från och med i dag så ska jag fixa det, håll alla tummar ni kan!
    Grattis till er andra för viktminskning!

• Tessa606

Va kul att läsa att det går så bra för er Själv kör jag på för fullt, försöker låta bli att väga mig, jag blir så fixerad vid vågen så när jag inte ser resultat deppar jag ihop, ska väga mig på lördag har jag bestämt..
    Mitt stora problem i magen, på alla ställen jag läser om Atkins så står det att man lätt kan bli förstoppad, inte jag inte, jag är totalt tvärtom, magen är helt kass, det är lite jobbigt men det är bara att kämpa vidare..

• Tessa606

Håller med om viktväktarna, kände mig aldrig mätt o nöjd men det gör jag nu..
    Har ni några bra tips på mellanmål som ni vill dela med er av?

• Tessa606

Lördag = vägdag, jag har gått ner 1,2 kg på en vecka så nu är jag peppad för ett tag till!!
    Igår satt familjen med sina chips, i ett enda tog jag, jag åt jordgubbar istället och det var minst lika gott

Svar på tråden Atkins