Atkins
"Tuffsluffsan"
Har en fråga ang. atkins boken du skrivit om....Såg att det fanns en bok som heter Atkinsdieten och så finns det en kokbok men samma namn. Vilken har du beställt?
Mvh. Veronica
"Tuffsluffsan"
Har en fråga ang. atkins boken du skrivit om....Såg att det fanns en bok som heter Atkinsdieten och så finns det en kokbok men samma namn. Vilken har du beställt?
Mvh. Veronica
Hej tjejer!
På måndag börjar jag med Atkins;) Ska hämta min bok idag....och äntligen tar min son sin ersättning nu:), inget mera ammande, så nu gäller det. 8 kg att gå ner till sommaren....
Hej på er!
Började igår med Akins och har redan gått ner 1kg
"ingefaera"
Såg att du kunde tipsa om recept...;)
Har du ngr till mig? har så dålig fantasi, äter typ samma frukost hela tiden...
-2kg sen i måndags.....känns supeeer ![]()
Ingefaera
Jag känner mig faktiskt mkt. piggare än vad jag trodde jag skulle göra.
Undrar hur mkt. kaffe jag kan dricka på en dag när jag följer Atkins. Står ju max 2 koppar/dag men jag brukar dricka 3-5, tror ni det e ok? Jag har en liten skvätt mjölk i som jag vet att jag inte ska dricka....=( får man använda kaffegrädde i istället, någon som vet???
minskat med -5,1kg på mina 3 veckor med akins fast att jag ätit 2 bananer/dag till frukost...
"bara" 5kg var nu till mitt mål :)
5 kg KVAR ska det stå ;)
Fru Wadell:
Grattis till din viktmiskning
Hej tjejer!
Hjälp.....jag står still, vågen ändrarsig inte ett smack.
något tips på vad jag kan göra????
Tappat ytterligare 1 kg fastän jag "syndade" i helgen med pizza, vin och godis;s......
Nu e det 2,5kg var till mitt första delmål, sen ytterligare 32kg innan jag blir riktigt nöjd
...ytterligare 3 kg ska det stå, försvinner 32 kg på min kropp finns det knappt ngt, kvar av mig :o)