Atkins
Dezzan: grattis grattis, här känns det jättebra just nu, har INGET sötsug alls!! Toppen, ska väga mig på måndag och hoppas på att få kvitto på att jag är på rätt väg
I helgen ska jag bara slappa på landet
Trevlig Helg alla duktiga![]()
Dezzan: grattis grattis, här känns det jättebra just nu, har INGET sötsug alls!! Toppen, ska väga mig på måndag och hoppas på att få kvitto på att jag är på rätt väg
I helgen ska jag bara slappa på landet
Trevlig Helg alla duktiga![]()
Dezzan: jag har nu gjort två hela veckor och gick ner 2 kilo första veckan och tyo 3 hekto nu andra...orkade inte vänta till i morgon då jag eg skulle väga mig. Men jag har inte ätit fel utan tror att jag skött mig, (för mycket avokado kanske)? Men jag vill ju att det ska synas lite mer hela tiden, jag har ju hund så en timmes promenad varje dag blir det iallafall.
Va duktig du har varit som gått ner så mycket och för att inte tala om alla centimetrar
Heja heja, jag har gått ner 1.6 kilo den här veckan plötsligt det trodde jag inte. Håll ut Tessa8 snart går det lättare
Dezzan: tack ja det känns så motiverande, sen MÅR man ju bra med
Nu ska jag gå och äta mina frukostägg, nästa vecka får jag äta havregrynsgröt, ska bli så gott
(Då har jag kört 3 veckor i första fasen)
Hej alla
Gick bara ner 0,6 kilo denna veckan men eg är det väl inte så lite bara för att jag tog 1,6 förra veckan
Jag är iaf fortfarande motiverad och tänker köra en fjärde vecka i fas ett jag har ju 12 Kilo kvar så nu när det funkar och jag inte är det minsta hungrig så kör jag vidare.
Åt dock alldeles för mycket Brie igår.....![]()