Inlägg från: Anna ML |Visa alla inlägg
  • Anna ML

Atkins

Dezzan: grattis grattis, här känns det jättebra just nu, har INGET sötsug alls!! Toppen, ska väga mig på måndag och hoppas på att få kvitto på att jag är på rätt väg

I helgen ska jag bara slappa på landet

Trevlig Helg alla duktiga

• Anna ML

Dezzan: jag har nu gjort två hela veckor och gick ner 2 kilo första veckan och tyo 3 hekto nu andra...orkade inte vänta till i morgon då jag eg skulle väga mig. Men jag har inte ätit fel utan tror att jag skött mig, (för mycket avokado kanske)? Men jag vill ju att det ska synas lite mer hela tiden, jag har ju hund så en timmes promenad varje dag blir det iallafall.

Va duktig du har varit som gått ner så mycket och för att inte tala om alla centimetrar

• Anna ML
    Fru Wadell skrev 2007-05-06 11:56:39 följande:
    AnnaML: Har du mätt dig? brukar synas mer där
    Ja alla säger ju det men jag mätte mig aldrig när jag startade så jag vet inte Fundersam kanske ska göra det nu då..(men jag blir lite deppad när jag mäter mig )
  • Anna ML
    Fru Wadell skrev 2007-05-06 14:27:48 följande:
    AnnaML: Var inte det, ju "större" du är nu desto bättre resultat kommer du få. Positivisten har talat!! *fnissar*
    ja så kan man ju åxå se på saken..hihihi
  • Anna ML

Heja heja, jag har gått ner 1.6 kilo den här veckan plötsligt det trodde jag inte. Håll ut Tessa8 snart går det lättare

• Anna ML

Dezzan: tack ja det känns så motiverande, sen MÅR man ju bra med Nu ska jag gå och äta mina frukostägg, nästa vecka får jag äta havregrynsgröt, ska bli så gott (Då har jag kört 3 veckor i första fasen)

• Anna ML
    Fru Wadell skrev 2007-05-09 08:23:23 följande:
    Dezzan: ja, jag kan äta två mål/dag nu, så det går framåt, men har ont som vanligt. läkare till veckan... Min man har iaf börjat ida med fettfastan, enligt atkins, på honom tar det INTE med fas 1. Så nu ska han fettfasta. *s* låter ju roligt men det ska bli spännande att se om hans kropp lämnar ifrån sig lite fett nu då!
    Fettfasta?? *trög* please förklaklar för en okunnig.

Ang magen hoppas verkligen den blir bra innan det har gått fyra veckor då
  • Anna ML

Hej alla

Gick bara ner 0,6 kilo denna veckan men eg är det väl inte så lite bara för att jag tog 1,6 förra veckan Jag är iaf fortfarande motiverad och tänker köra en fjärde vecka i fas ett jag har ju 12 Kilo kvar så  nu när det funkar och jag inte är det minsta hungrig så kör jag vidare.

Åt dock alldeles för mycket Brie igår.....Oskyldig

• Anna ML
    Fru Wadell skrev 2007-05-14 11:40:12 följande:
    AnnaML: fasen va snygga vi ska vara i Thailand nu då
    hehe..tyvärr så hinner jag inte ta 12 kilo till innan dess men liiiite snyggare blir jag väl iaf
  • Anna ML
    Fru Wadell skrev 2007-05-14 19:16:44 följande:
    AnnaML: Du e ju redan snygg ju! Pratade solskyddsfaktor med min mamma idag...ihhhhhh...resfeber!!!
Svar på tråden Atkins