• Binis

Tupperware - tråden

mrsk: Skriver i din gästbok istället

Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • Binis

Hur gick det för er som hade demo igår och var så nervösa Hoppas attd et gick bra!!!

• Binis
    Änglatuss: Det är ju över 500 kronor per person, det är ju JÄTTEBRA!!!!!!

Jag brukar säga att jag vill att dom är minst 5-6 stycken på en demo om jag bor i närheten. Annars vill jag att de är fler. Jag ska ju käna på det Sen är dte ju inget köptvång så flera stycken kan ju välja att inte handla Fundersam så det är ju bra att dom är många gäster. Skickar också ut kataloger i förväg för då kan dom som kanske inte kan komma på demon av någon anledning beställa iaf sen tror jag att det köps mer iom att gästerna kan kolla hemma i lugn och ro  
  • Binis

men hade du skickat ut katalogen innan, då kan du ju isf be henne ta beställningar från dom fast dom inte kunde komma Om du inte skickat ut kataloger så be henne säga till sina kompisar att dom kan gå in på hemsidan och titta och sen beställa På så vis kan du ju komma upp i summan

• Binis
    dobermann lover: Det har jag aldrig hört.... har nog aldrig hamnat på under 1500 men har som sagt aldrig hört det så det låter skumt. Det är ju isf något jag skulle blivit informerad om *ler* Ring till ditt lager och fråga vet jag...

Lycka till idag, när är demon?
  • Binis

Änglatuss: WOW gud vad bra!!!!! HÄrligt. Suerpdupergrattis till dig Fick du några dateringar???

• Binis
    Angelzezzan: Tycker att det ser ut som attd en har blivit klämd eller så???? Undrar om det är en rekl. men.... prata med hon du köpte den av så får hon skicka in den och kolla
  • Binis

gör då så att du går in på tupperwares hemsida. Där kan du fylla i att du vill prata med en konsulent i din närhet. Då kontaktar dom dig Du bor tyvärr för långt ifrån mig.... Dom skickar sen in den till TW och där tar de ställning till om det är en rekl.

Får man fråga på villket sät den konsulenten du har haft var jobbg, man vill ju inte bli/uppfattas så *ler*

• Binis

Jag klarade precis så jag fick min multikvarn *SÅ GLAD* Jag är ju klar med mina nycklar sen innan, började sälja i v 2 Mitt mål var multikvarnen så det känns så bra

Tänker också på det där att om folk visste hur mycket man får så borde fler villja sälja *ha, ha*

Har min nästa demo imorgon.... måste ta och kontakta alla man känner också så de vet om detta med multisetet

• Binis

10 veckor

Svar på tråden Tupperware - tråden