• Binis

Tupperware - tråden

Sen känner jag att hur mycket måste man veta liksom, en teamedare ska ju ta hand om andra.... Sen tar det väl en himla massa mer tid...

Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • Binis

Hur har ni det med demos nu framöver? Fixar ni salladsslungn

Jag hade en demo i söndags där det såldes för 3 400 och har en på söndag s jag hoppas att ja klarar det Vad satsar ni på i kampanjen???

• Binis

Avantisetet lockar inte mig så mycket, men det är ju bra att ha. Kommer säkert att komma på något erbjudande eller så ju

Jag prioriterade dock salladsslungan *ha, ha* Kunde ju ha valt att ha dendemon till v 16-17 men valde att ha den till v 15

• Binis
    NiXxI: Har vi gått om varandra totalt på msn:en Jag har inte hört något från hon här i Svedala... ska kolla om min mamma kan vara barnvakt och då hade det ju varit jättesnällt om jag kunde åka med er.... återkommer... tack för att du frågade Du ska inte hit till mötet i Svedala i kväll?

Någon annan som ska till mötet här i Svedala ikväll????

Jag missade min salladslunga men fick många nya bokningar igår + ev. två rekryter så det känns ganska bra ändå

Jag har 23 bokade demos i boken
  • Binis
    Änglatuss skrev 2007-04-23 09:19:11 följande:
    jössesHur? jag vill också!
    Vem var det till???
  • Binis
    *aha* är det många dateringar??? Rekryter är första gången som jag har Har ingen aning riktigt om hur jag ska gå tillväga nu *ha, ha*

MSN Kommer du idag?
  • Binis

Jag menade om du kom till Svedala

• Binis

Men NiXxI: ville få tag i dig men trodde att du var på täffen??? Iaf, fick reda på igår att träffen blev flyttad till 10 så jag kunde inte åka. Ingen barnvakt så tidigt FÖRLÅT att jag inte hört av mig tidigare, haft sååå mycket för mig...

Villha rekryter.... HUR GÖR JAG

Hade en toppendemo igår, sålde för 5400 men värdinnan vill ha lasagnefatet så hon ger inte upp än, inte mig emot *ha,ha*

• Binis

Oj, hur får ni tillbaka så mycket?

NiXxi: Hoppas att du mår bättre nu din stackare Ska du med på den andra fortsättningskursen på torsdag...

• Binis

Hur går det för er

Här går det faktislt jättebra, jag har fyra veckor i sommar som jag inte har några demos så där hoppas jag att jag ska få in någon. Är somrarna svåra???

Jag har nu 29 demos inbokade i almanackan och några personer som vill ha demo som jag ska ringa och boka.

Stod på jägersro igår med några kollegor. Gud vad kul det var Fick några där som var intresserade av jobbet så dom ska jag också ringa

Har ni många demos v 20? Jag hade 3 men en blev avbokad

• Binis
    UmeåElin: Hur länge har du hållt på??? Har inte dina värdinnor bokat igen? Det är där jag har fått många av mina demos. Att dom bokar en gång till
  • Binis

om jag fattat det rätt så är det i v 19 som man får en gästgåva

• Binis
    NiXxi: Grattis till en rekryt

För mig har det verkligen släppt och just nu är det såååå kul 32 stycken demos i boken nu *ler* Har fyra stycken demos nu i v 24 *puh* vill egentligen inte ha så många på en vecka, men många vill ju ha en demo just den veckan...

Kom just hem från en demo, 3 köpande och sålde för nästan 2800, lite chockad men självklart jätteglad Den värdinnan få 2 delikaterm, 2 tupperflex, en shaker och en vispskål *hallå*
  • Binis
    Jess75: Som jag har fattat det så får du som rekr. en 5-liters Ultra plus om du inte har gått förbi dina 10 startveckor när du rekr. Du kan hålla en startdemo eller så kan din rekr. börja hålla demos själv direkt
  • Binis

vill ni verkligen ha plasman??? Det vill inte jag, det är ju en dataskärm som man kan titta på tv i...

Konstigt att dom inte vll boka om NiXxi, men det är som den värdinnan där jag sålde för 6100 hon ville inte ha ett party till. Ville jag kan ja säga *haha*

• Binis

Det skulle kosta 3200.... tror jag att det var. Nääää vill inte ha en skärm som är gjord för data men som du kan om du vill se tv på. Det stod att det var tvtuner eller något sånt. Den låg under dataprodukter i den länken som vi fick utskickat till oss, där man kunde se priset...

• Binis

Grattis Änglatuss, så kul

Är det någon som ska på kurs i Marieholm ikväll???

• Binis
    Jempagirl: Undrar samma som Jess75, vad valde du? Hur mycket fick du betala? VÄLDIGT DÅLIGT tycker jag med....
  • Binis

NU har jag stressat iväg en order haha. Hade helt glömt bort det

Svar på tråden Tupperware - tråden