Tupperware - tråden
Sen känner jag att hur mycket måste man veta liksom, en teamedare ska ju ta hand om andra.... Sen tar det väl en himla massa mer tid...
Sen känner jag att hur mycket måste man veta liksom, en teamedare ska ju ta hand om andra.... Sen tar det väl en himla massa mer tid...
Hur har ni det med demos nu framöver? Fixar ni salladsslungn
Jag hade en demo i söndags där det såldes för 3 400 och har en på söndag s jag hoppas att ja klarar det
Vad satsar ni på i kampanjen???
Avantisetet lockar inte mig så mycket, men det är ju bra att ha. Kommer säkert att komma på något erbjudande eller så ju
Jag prioriterade dock salladsslungan *ha, ha* Kunde ju ha valt att ha dendemon till v 16-17 men valde att ha den till v 15 ![]()
Jag menade om du kom till Svedala ![]()
Men NiXxI: ville få tag i dig men trodde att du var på täffen??? Iaf, fick reda på igår att träffen blev flyttad till 10 så jag kunde inte åka. Ingen barnvakt så tidigt
FÖRLÅT att jag inte hört av mig tidigare, haft sååå mycket för mig...
Villha rekryter.... HUR GÖR JAG
Hade en toppendemo igår, sålde för 5400 men värdinnan vill ha lasagnefatet så hon ger inte upp än, inte mig emot *ha,ha* ![]()
Oj, hur får ni tillbaka så mycket?
NiXxi: Hoppas att du mår bättre nu din stackare
Ska du med på den andra fortsättningskursen på torsdag...
Hur går det för er
Här går det faktislt jättebra, jag har fyra veckor i sommar som jag inte har några demos så där hoppas jag att jag ska få in någon. Är somrarna svåra???
Jag har nu 29 demos inbokade i almanackan och några personer som vill ha demo som jag ska ringa och boka.
Stod på jägersro igår med några kollegor. Gud vad kul det var
Fick några där som var intresserade av jobbet så dom ska jag också ringa
Har ni många demos v 20? Jag hade 3 men en blev avbokad ![]()
om jag fattat det rätt så är det i v 19 som man får en gästgåva ![]()
vill ni verkligen ha plasman??? Det vill inte jag, det är ju en dataskärm som man kan titta på tv i...
Konstigt att dom inte vll boka om NiXxi, men det är som den värdinnan där jag sålde för 6100 hon ville inte ha ett party till. Ville jag kan ja säga *haha*
Det skulle kosta 3200.... tror jag att det var. Nääää vill inte ha en skärm som är gjord för data men som du kan om du vill se tv på. Det stod att det var tvtuner eller något sånt. Den låg under dataprodukter i den länken som vi fick utskickat till oss, där man kunde se priset...
Grattis Änglatuss, så kul
Är det någon som ska på kurs i Marieholm ikväll???
NU har jag stressat iväg en order haha. Hade helt glömt bort det ![]()