Kyl och frys ”Side by side”
Någon som har en Side by side kyl/frys med inbyggd ismaskin och automatisk avfrostning? Tänker nog köpa en sån till huset vi ska bygga.. LG verkar ha bra priser... Någon med erfarenhet?
Någon som har en Side by side kyl/frys med inbyggd ismaskin och automatisk avfrostning? Tänker nog köpa en sån till huset vi ska bygga.. LG verkar ha bra priser... Någon med erfarenhet?
Låter ju toppen för er!!
Vi har dock inget problem med vattnet. Ska koppla in oss på byns egna vatten som är jättefint!
Det står att det måste vara 30 cm till väggen på vänstersida (fryssidan).. alltså vi hade tänkt oss att ställa det i ett hörn med det gick visst inte. Har du Karpet nån uppfattning om detta?
Men det är rätt coolt va!? Hi hi
Vilken modell har ni? Färg?
Belladonna: Vet du vad ditt heter?
Står bara allmänt i broschyren om det där med 30 cm..
Medveten om att frysen inte är så stor men vi har en box som får stå innanför köket i tvättstugan.
Det jag fastnade för kostar bara ca 15000:- tror jag. Rätt billigt!! Bör man vara skeptisk?
Hur har ni löst det där med luckor ovanför? Finns ju inga passande luckor i IKEAs sortiment i alla fall..
Vad har ni för märke på andra vitvaror? Ser ju att LG inte har nån spis och ugn. (Diskmaskinen tror jag vi bygger in.)
Det är nog typ så vi kommer att göra.. som det ser ut nu. Har ritat upp i IKEAs program, men det vill ju inte riktigt som jag så man får fantisera.. Men 30 cm OVANFÖR åxå.. det var värst!
Är ugn och induktionshäll åxå i aluminium?
För det ser väl inte riktigt ut som rostfritt va?
Då går det säkert bra om man inte har dom i exakt närhet.. med färgerna menar jag..
Synd att inte LG har spis och ugn åxå!
Tack för hjälpen!