*Hej alla! Vad trevligt att ni kunde titta in på inlägget.
morre?? ha ha.. det var ett nytt uttryck! welcome to the club ;)
morre?? ha ha.. det var ett nytt uttryck! welcome to the club ;)
Roliga diskussioner? Det är bara att sätta igång!!
Inbördes beundran, va?? Ja jag beundrar de andra tjejerna... själv ser jag ut som en tok i håret efter en misslyckad slingning så mig själv beundrar jag i alla fall inte..
aiight. nej, jag dricker inte coca-cola. gör du?
försöker undvika koffeinet.. plus att det finns så mycket annat gott att dricka. ser det inte som en större uppoffring. men bryr mig heller inte om vad andra dricker, det är upp till var och en tycker jag.
hörre du, varifrån kommer du? du har ju inte presenterat dig ännu! det är lag på det härinne.
Västerås, -83:a, också gift.
Nygift och allt?? Grattis!
tja.. jag försöker vara lite anonym här på FL så jag väljer att skriva det i ett privat meddelande till dig istället. min anonymitet rök lite tidigare här på sidan men jag försöker hålla igång det framöver i alla fall.. :)
knäppa frågor finns det gott om här på FL.. men det är ju det som är så bra. om man vill kan man ju vara helt anonym också om man inte har fått sin anonymitet indragen av nån outgrundlig anledning. men det kommer väl tillbaka om ett par veckor tror jag... hehe.
har skickat ett meddelande till dig nu.
he he... ja, det finns det gott om. man kan ju alltid använda sökfunktionen också om det är nåt specifikt man är ute efter.
här frågar ju folk om allt möjligt som du säkert redan har märkt. mycket intressanta läsningar ibland :)
hej camba! du kommer alltid när jag ska gå.. :)
ska gå och packa väskor nu, vi drar iväg väster ut idag för att fira påsk med våra familjer. ska bli skönt att komma iväg och vara lite ledig!
glad påsk på dig!
kram
glad påsk!! :d
Hej tjejer. Ni kanske kan svara på detta.. orkar inte leta fram stavskalendern och fråga någon vis. Sänds generalkonferensen på Internet denna gång också? Är det bara ljud? Annars blir det en lång resa.
Ahh... va smart du var då. Men jag gissar att det bara kommer att vara ljud då, som tidigare. Vi har också en liten bit att åka (Gubbängen eller Örebro för oss) så vi stannar kanske hemma både lör och sön och lyssnar istället. Hela sändningar med bild och allt läggs ju ut senare så man kan titta också om man skulle vilja det.
Tack för svaret Isor. Visste jag kunde lita på dig ;)
Välkommen hit Sylvia! Roligt med fler!
Och krya på dig till Isorfidiens dotter!
Trevlig helg alla!
Isorfidien: värst va mycket jobbiga hälsoproblem ni har stött på på sistone.. ska ni aldrig få bli friska?? Hoppas lilltjejen blir bättre snart igen. Och din man likaså förstås!
Vi tittade på bara ett av mötena, via Internet här hemma. Hade tänkt att se fler men vi hade inte tekniken på vår sida och vi hörde aldrig någon säga "if you're experiencing technical difficulties, please call the number listed in your operators instructions" eller vad de nu säger.. he he. Så vi får läsa de andra talen i efterhand.
Gillade när profeten talade om påven och om allt gott han har gjort. Och så gillade jag Boyd K. Packers tal också. Han är min favorit-aposter om man får lov att ha någon :> Och tabernakelkören sen! Ahh.. njuter gör jag!
Oj.. visste inte att det var så allvarligt med din man. Men skönt att han får komma till en läkare och bli tagen på allvar. Så frustrerande när man behöver hjälp och är orolig och ingenting händer!
Över till nästa ämne. Va häftigt! Var äldste Oaks där en vanlig söndag? Eller var det något särskilt möte? Det är speciellt, jag vet... Äldste Nelson och hans fru (som ju avlidit för ett tag sedan som jag förstod först när jag hörde hans tal), de var i Västra Frölunda församling och talade för ett par år sedan tror jag det var. Då fick jag hälsa på dem. Det var ju så många som skulle hälsa så det blev ju bara "hej och tack" ungefär men det är nog så speciellt. Man känner att de (apostlarna) verkligen har en särskild uppgift. Man kan riktigt se deras godhet lysa.. goda exempel! Sån vill man ju bli! Har du sett videon "Särskilda vittnen om Kristus"? Om inte så kan jag rekommendera den!
Nu ska jag äta fruktsallad :)