Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

sole - ja, den e super men där var vi på alla hjärtans dag! tror vi satsr på ett ställe m barhäng för jag vill träffa lite folk. ag's kanske...

• bianca2

jag ska inte på mammagrupp förrän i slutet av maj. jättelångt dit ju...
    Får se om jag kommer in o fikar imorgon. Jag vill ju jättegärna men min foglossning har blivit värre! GRRRR! kanek bara ett litet återfall idag o imorgon e allt super igen... usch, kanske inte ens kan gå ut o käka på torsdag för jag har svår tatt gå utan vagn
    men jag hoppas jag orkar ta mig in. vill ju träffa er! Ha en skön kväll. Kram

• bianca2

hej!
    hoppas ni får trevligt idag. jag bangar. e på dåligt hunör tyvärr...
    kramar

• bianca2

Frill! grymt impad jag m! o tack för uppmuntran, redan lite bättre...

• bianca2

sole - du får berätta hur du roade dig hela helgen för om ett par veckor åker killen till island m jobbet. kul för honom men tråkigt för mig.
    ska se om min party-bebis vill sova snart.
    kram på er!

• bianca2

snnix - vi ger lite extra ersättning på kvällen i anslutning till sista amningen. vi ersätter alltså inte ett mål eftersom det, som vivs påpekar, kan paja mjölkproduktionen, men vi ger lite extra när a käkat typ en halvtimme. funkar kanon!
    har bara 3 extrakg kvar ( v 20!!)
    kommer i mina supertajta stuprörsjeans men de är för tajta men snart så...
    kram

• bianca2

ginger - alltså jag kan stänga jeansen, vilket jag inte kunde för en vecka sen, men som sagt - magen är mjuk o trycks upp. vill alltså inte ha dem ute än. men d går åt rätt håll!!!!
    gärna fika nästa v.
    kram

• bianca2

Frill - exakt så! maghäng känns så där...
    Idag är jag på mycket bättre humör.
    ska ut o dricka rödvin och hångla ikväll

• bianca2

sole - jobbigt m stressig dag mrn grattis till extra pengar!!!
    vi renoverar oxå men bor hemma nu. bodde hos föräldrarna 2 nätter men det räckte. hur mycket jag älskar dem är det nästan omöjligt att bo m dem...

• bianca2

jag har inte köpt ngt och det enda jag sett är den på tv-shop...

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4