Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4
sole - ja, den e super men där var vi på alla hjärtans dag! tror vi satsr på ett ställe m barhäng för jag vill träffa lite folk. ag's kanske...
sole - ja, den e super men där var vi på alla hjärtans dag! tror vi satsr på ett ställe m barhäng för jag vill träffa lite folk. ag's kanske...
jag ska inte på mammagrupp förrän i slutet av maj. jättelångt dit ju...
Får se om jag kommer in o fikar imorgon. Jag vill ju jättegärna men min foglossning har blivit värre! GRRRR! kanek bara ett litet återfall idag o imorgon e allt super igen... usch, kanske inte ens kan gå ut o käka på torsdag för jag har svår tatt gå utan vagn
men jag hoppas jag orkar ta mig in. vill ju träffa er! Ha en skön kväll. Kram
hej!
hoppas ni får trevligt idag. jag bangar. e på dåligt hunör tyvärr...
kramar
Frill! grymt impad jag m! o tack för uppmuntran, redan lite bättre...
sole - du får berätta hur du roade dig hela helgen för om ett par veckor åker killen till island m jobbet. kul för honom men tråkigt för mig.
ska se om min party-bebis vill sova snart.
kram på er!
snnix - vi ger lite extra ersättning på kvällen i anslutning till sista amningen. vi ersätter alltså inte ett mål eftersom det, som vivs påpekar, kan paja mjölkproduktionen, men vi ger lite extra när a käkat typ en halvtimme. funkar kanon!
har bara 3 extrakg kvar ( v 20!!)
kommer i mina supertajta stuprörsjeans men de är för tajta men snart så...
kram
ginger - alltså jag kan stänga jeansen, vilket jag inte kunde för en vecka sen, men som sagt - magen är mjuk o trycks upp. vill alltså inte ha dem ute än. men d går åt rätt håll!!!!
gärna fika nästa v.
kram
Frill - exakt så! maghäng känns så där...
Idag är jag på mycket bättre humör.
ska ut o dricka rödvin och hångla ikväll
sole - jobbigt m stressig dag mrn grattis till extra pengar!!!
vi renoverar oxå men bor hemma nu. bodde hos föräldrarna 2 nätter men det räckte. hur mycket jag älskar dem är det nästan omöjligt att bo m dem...
jag har inte köpt ngt och det enda jag sett är den på tv-shop...