Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

karin99: tror att jag oxåfått min mens om det inte e avslaget som kommit tillbaks. o jag  har druckit ett glas vin o gett ersättning.

• bianca2

malinsa!
    usch - vad jobbigt!!!
    hoppas det löser sig!
    ha en trevlig promenad idag. själv ska jag jag klippa mig o gå förbi min mamms jobb.
    kramar

• bianca2

hej! hoppas ni fick det trevligt idag.
    jag ska in på ett möte vid st eriksplan imorgon o ska sen till killens jobb. kommer att ha massa dötid så om det e ngn som vill käka lunch imorgon runt halv 12 så blir jag glad

• bianca2

sole - det låter ju underbart!!! o det ska bli soool!

• bianca2

sole - tror att jag o J79 precis bestämde 11.30 vid st eriksplan imorgon. ALLA är ju naturligtvis välkomna!! då hinner du ju till riddargatan!

• bianca2

t-baneuppgången? mitt på! vore super om du kom! o swe oxå

• bianca2

lillie! klart det e ok ju fler desto trevligare! vi bestämde st eriksplan för J79 bor där o ska till odenplan sen o jag ska till karlberg o ta tåget sen. vet egentligen inte så många ställen. ska kolla på nätet. på odenplan ligger ju coffehouse by george (tror jag det heter). det e svindyrt men de har skötbord. vi kan ju mötas på st eriksplan vid halv tolv så alla som vill kan komma så kan vi ju alla försöka tänka ut ngt bra ställe som är på gångavstånd.
    KUL!!!

• bianca2

karin99:
    åh, vilket härligt kort! synd att jag inte kunde idag

• bianca2

lillen: supertips
    soffy - kul att du kommer imorgon!!!
    vi ses alltså mitt på st eriksplan 11.30!!

• bianca2

sole - det böir perfekt så får du säga vad vi ska ha m oss!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4