Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

hej, har en del att fixa idag. söder e lite långt bort så jag tror inte jag hinner. antingen kommer jag till åhlens annars kommer jag inte idag, tyvärr.

• bianca2

hej tjejer!
    Hoppas ni hade det mysigt idag. själv var jag tvungen att hjälpa syrran m inköp o fix till hennes lägenhet. Hade mycket hellre fikat m er men hon har ju hjälpt mig så mycket. hoppas jag kan vara m nästa gång.
    sole - även om du har en gråtig bebis låter det ju jättehärligt. pool och öl!!! hoppas ni får en fortsatt trevlig semester! är avis!!!
    kram på er

• bianca2

sole - åh, bränna sig i Barca - e så avis...
    själv ska jag till bvc idag. undra vad grisen väger nu. 7 veckor gammal. kram kram

vad säs om att fika nästa torsdag eller frdag? vill gärna vara med men har lite svårt de andra dagarna...

• bianca2

fika fredag:
    bianca2

hellur pippil8

stämmer det?

var på bvc idag. august vägde 5610g o var 62 cm lång!!!

kram

• bianca2

PROMENAD MÅNDAG:
    Swe
    Hellur
    Sofffy
    Frill

FIKA FREDAG:

bianca2
    hellur
    pippil8
    Sofffy (kanske)
    Frill (kanske)

fikat är NÄSTA vecka. det är jag som e ute i god tid eftersom jag missat så många... jag ska klippa mig på måndag så jag hoppar. hoppas fortfarande ngn kan fika nästa fredag!!! jag vill så gärna vara m.

har haft en underbar torsdag m shopping på stan(fast jag köpte inget pga smma tjockmageångest som Frill skrev om), fikan o sen var vi på lokalkrogen på kvällen m syrran + hennes kille. A var på strålande humör hela dagen o kvällen. han somnade inte förrän vid tolv men sov till nu, straxt efter sex. 
    hoppas ni får en härlig fredag. tyvärr så jobbar killen
    kramar

• bianca2

lillen - vi har inte heller ngt landställe. kanske kommer tjata med mig i smmar . lillen har precis vaknat. han sover inte lika tidigt som era verkar det som. han e en partybebis o somnar aldrig före 23 men vill heller aldrig gå upp före 10.00, precis som sin mamma!

• bianca2

hej tjejer!
    Har haft en till superdag på stan! stötte även på Frill och Adam på Åhlens
    köpte en fin klänning på åhlens. den var dock svart så man kan ju inte ha den jämt men jag gillar ju bara svart!!!
    hade den funnits i andra färger hade jag köpt en till!
    ha en skön kväll. kram

• bianca2

God morgon!
    Lillen - Samma m August. när vi inte ger ersättning på kvällen så vaknar han runt fyra - fem och är supergald och vill leka. vanligtvis somnar han om ettt par timmar senare. idag vaknade han vid 08.00! jag var så sjukt trött. amma de lite men sen fick killen gå upp o leka med honom. han somnade om nu vid tio men jag måste väcka honom fört mitt ena bröst håller på att sprängas, har inte ammat just det bröstet sen fyra i natt! AJ!
    ikväll ska jag till en kompis på middag. det är 2 gravida par o 2 par m barn. vi tjejer känner varandra men inte killarna. ett litet desperat o patetiskt försök att para ihop våra killar. men man vet ju aldrig - det kan ju bli trevligt!!!
    kram på er

• bianca2

lillen - ja, min kille har nog massor att säga om graviditet o hormoner!
    vart tog solen vägen?

• bianca2

hej på er!
    sole - välkommen hem! Visst e barca underbart?
    vilket väder idag
    var på middag hos kompis igår o sov sen hos mina föräldrar. har haft barnvakt hela dagen
    o nu promenera´t o ätit thai m killen
    härlig söndag!!! men på torsdag åker killen till Island. tråkigt!!!
    kram

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4