Inlägg från: bianca2 |Visa alla inlägg
  • bianca2

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4

hej!
    sole - super m ny tråd!
    lillen - fin annons
    Angelicoius. mina föräldrar bor i sthlm så det e rätt lugnt men min killes föräldrar bor i blekinge o kommer hit om nån vecka. vi har försökt förklara att min mamma gått 2-3 veckor över tiden varje gång o att jag antagligenkommer göra det oxå men de verkar inte riktigt förstå. det är ju inte mitt fel att lillen trivs så bra hos mig
    har precis vart hos bm. äntligen en fixerad bebbe! alla värden bra men inte ett endaste litet förlossningstecken doc
    ska vila lite snart för ikväll ska jag på välgörenhetsgala som mina elever har ordnat.
    kramar

• bianca2

hej! kan inte heller sova. vart vaken sen tre. segt...
    tack bassekatt för din berättelse! jag räknar med att bli igångsatt då min mamma blivit det så det du skrev var skönt att läsa.
    någr afler bebisar?

• bianca2

sole!!!!!!! grattis!!1 håller tummarna. kram

• bianca2

grattis Björeklöv och grattis Karin!
    spännande m Sole!
    här händer absolut ingenting. inte en endaste liten förvärk bf+3. segt

• bianca2

grattis swe ochgrattis sole!!! :-d
    kramar

• bianca2

jwe och sole:
    ag menade ju: !!!
    så klart!!
    kramar

• bianca2

Buhu! kl är 05.00 och jag kan inte sova. är så trött på väntan nu även om det "bara" är BF+5. vad ska man göra för att underhålla sig hela dagarna? hoppas ni andra sover gott! kram

• bianca2

Vi har ju samma bf-dag så då har jag oxå BF+4 men det känns som BF+47. det har gått bra för mig hittills oxå eftersom jag varit inbokad på diverse aktiviteter hela förra veckan men det slog mig igår kväll att denna vecka har jag absolut ingenting inplanerat förutom bm på onsdag. och jag som är så rastlös...

• bianca2

swe - vilken liten söting!
    längtar ännu mer nu...
    idag har jag bestämt att jag ska göra absolut ingenting! vara hemma o titta på tv. kanske omvänd taktik funkar?
    grttis murgrönan!
    kram

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 4